Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Godstol for spillere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var jo grotesk stygg, selv om det er en prototype!

Personlig kunne jeg ikke tenke meg å sitte i en stygg stol fra 80-tallet med en svær firkanta boks på hodet - tror jeg hadde fått klaustrofobi :p

8210797[/snapback]

Man må ta hensyn til at det er en proto ja, et retailprodukt hadde nok sett ganske mye bedre ut.

Sånn klaustrfobimessig skulle jeg nok takla denne stolen da jeg tidligere i livet var navigatør på to u-båter :thumbup:

Lenke til kommentar

tja... vis den hadde vært lagd for friluftsliv (i hagen?) og er vanntett og kuldesikker med kjøleskap, ja...da snakker vi om revolusjon innen AoCA (Arts of computer academy). patent dette de som gidder,

og jeg er din beste venn:P

gaming epoken har så vidt begynt.

Lenke til kommentar
Den så jo ikke så altfor dum ut :p

8210711[/snapback]

Jeg er med i bedriften som har utviklet denne stolen, og til alle og envær som leser dette, den MÅ oppleves =) .. greit den er utrolig stygg, men vi hadde et budsjett på 500kr eller noe , og verktøy som ikke var alfaomega, og det er jo en prototype.. men til og være en prototype kan jeg fortelle at den er en DRØM og sitte i, og er du i tvil, prøv den før du utaler deg :)

Lenke til kommentar
Var ikke særlig pen å se på, men dæven så tøff den var.

Kunne sett for meg å hatt en slik her hjemme, tviler ikke på at denne stolen er utrolig god å sitte i.

8215543[/snapback]

Designet skal jo selvfølgelig gjøres noe med, men vi hadde noen tidsfrister som ikke var helt på stell mht prosjektet vårt ;p..

så var bare og kaste noe sammen for og få vist fram ideen vår.. har faktisk hatt mange gode responser fra messen vi var på, var tilogmed folk som åpnet lommeboka der og da og ba om og få kjøpe den, (og dette er alvorlig)

var flere personer som sa det.. jeg tror faktisk ikke det var en negativ utalelse fra noen som prøvde og\eller så den.. og den ble prøvd av lærerinner på 50år også ;p

Lenke til kommentar

8210711[/snapback]

Jeg er med i bedriften som har utviklet denne stolen, og til alle og envær som leser dette, den MÅ oppleves =) .. greit den er utrolig stygg, men vi hadde et budsjett på 500kr eller noe , og verktøy som ikke var alfaomega, og det er jo en prototype.. men til og være en prototype kan jeg fortelle at den er en DRØM og sitte i, og er du i tvil, prøv den før du utaler deg :)

8215442[/snapback]

Når derer først er i gang, så kan jeg på det sterkeste anbefale en romperister i stolen. :thumbup: (romperister er som perfekt laget for dette)

En rompersiter er ikke helt som det høres ut som, men er svært enkelt forklart et "basselement", som skrus fast i selve stolen, og når det skjer f. eks en eksplosjon i BF2 så vil da stolen gi fra seg et "dunk". Da ikke i form av lyd, men i form av en kraftig vibrasjon. Romperister koster rundt 1000kr, og ville gjort et slikt prosjekt enda bedre. :thumbup:

Plass til flere skjermer ville også vært en søt drøm. :thumbup:

Lenke til kommentar

8210711[/snapback]

8215442[/snapback]

Når derer først er i gang, så kan jeg på det sterkeste anbefale en romperister i stolen. :thumbup: (romperister er som perfekt laget for dette)

En rompersiter er ikke helt som det høres ut som, men er svært enkelt forklart et "basselement", som skrus fast i selve stolen, og når det skjer f. eks en eksplosjon i BF2 så vil da stolen gi fra seg et "dunk". Da ikke i form av lyd, men i form av en kraftig vibrasjon. Romperister koster rundt 1000kr, og ville gjort et slikt prosjekt enda bedre. :thumbup:

Plass til flere skjermer ville også vært en søt drøm. :thumbup:

8215641[/snapback]

skjerm holderen er justerbar, så du kan justere flere " av LCD i den:)

vi har ganske bra bass i ryggen, så man kjenner ristingen ved eksplosjoner =)

Noe lignende i rumpa hadde jo også vært artig;p for og få bedre effekt..

du kan jo ta en titt og lese litt på hjemmesiden vår om du har lyst til det :)

www.geeksandgamers.org =)

Lenke til kommentar
skjerm holderen er justerbar, så du kan justere flere " av LCD i den:)

vi har ganske bra bass i ryggen, så man kjenner ristingen ved eksplosjoner =)

Noe lignende i rumpa hadde jo også vært artig;p for og få bedre effekt..

du kan jo ta en titt og lese litt på hjemmesiden vår om du har lyst til det :)

www.geeksandgamers.org =)

8215673[/snapback]

Ja, jeg tviler ikke på at det er en heftig bass i den, men en bass vil nok aldri komme i nærheten av det en romperister kan. Romperisteren monteres i selve ramma på stolen, så du kjenner det ikke spesielt mye på et enkelt sted i hele kroppen, men hele kroppen din vil kjenne det.

Romperistere kan også benyttes i gulv, og er også brukt i simulatorer. :)

Har jo selv en kraftig bass, men for å få SKIKKELIG risting, så må du ha volumet så høyt at det ikke er like godt for ørene. :p

Anbefales ivhertfall å teste. (aunsett om man har gamingstol, eller hjemmekino) :thumbup:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Haha, så jall den så ut.

8215890[/snapback]

Jalla? Jeg har vært i kontakt med utvikleren som sier dette er den endelige versjonen som er i masseproduksjon i Kina mens vi sitter her å snakker nå!

Den eneste modifikasjonen som er gjort er at det er satt inn røde lys isteden for de blå som først var planlagt brukt ;)

Lenke til kommentar
Haha, så jall den så ut.

8215890[/snapback]

Jalla? Jeg har vært i kontakt med utvikleren som sier dette er den endelige versjonen som er i masseproduksjon i Kina mens vi sitter her å snakker nå!

Den eneste modifikasjonen som er gjort er at det er satt inn røde lys isteden for de blå som først var planlagt brukt ;)

8216098[/snapback]

Hæ? Snakker du om? :S Antar at det var kødd det du sa :p ^^

Endret av Kåsen
Lenke til kommentar
Haha, så jall den så ut.

8215890[/snapback]

8216098[/snapback]

Eneste som er\burde være i kina og masseproduseres nå er hjerneceller til deg.

Synd at jeg er en av utviklerene, og du utaler deg om ting du ABSOLUTT ikke har peiling på, gå og legg deg lille venn :).. det er laaaangt over leggetid

Lenke til kommentar
Haha, så jall den så ut.

8215890[/snapback]

8216098[/snapback]

Eneste som er\burde være i kina og masseproduseres nå er hjerneceller til deg.

Synd at jeg er en av utviklerene, og du utaler deg om ting du ABSOLUTT ikke har peiling på, gå og legg deg lille venn :).. det er laaaangt over leggetid

8216177[/snapback]

Hallo.. det var da bare en spøk :) Jeg poengterte jo tidligere i tråden at folk bør huske på at det bare er en prototype det er bilde av og at man ikke skal legge så alt for mye i materialvalgene på bildet!

Man må ta hensyn til at det er en proto ja, et retailprodukt hadde nok sett ganske mye bedre ut.

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Hallo.. det var da bare en spøk :) Jeg poengterte jo tidligere i tråden at folk bør huske på at det bare er en prototype det er bilde av og at man ikke skal legge så alt for mye i materialvalgene på bildet!

8216197[/snapback]

ArcticOC, du må huske på at det begynner å bli litt for sent på kvelden for å komme med ironi og/eller halvopplagte spøker. :p

Lenke til kommentar

8216197[/snapback]

ArcticOC, du må huske på at det begynner å bli litt for sent på kvelden for å komme med ironi og/eller halvopplagte spøker. :p

8216215[/snapback]

Haha, eid :p Begynner å bli litt i det trøtteste laget nå. Blir grinete vøtt hehe. Jeg er forresten en av utviklerne også ;) Syns det er veldig bra at folk finner negative ting med stolen (kanskje ikke så vanskelig nå siden det er prototype) slik at vi kan gjøre stolen enda bedre og vi finner på nye ideer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...