Misantropen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den så jo relativt hjemmelaget ut da :!: Sikker på at hvem som helst kunne laget noe slikt om man bare hadde litt nevenyttighet og en recliner til rådighet. Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg ville nå heller hatt en VR hjelm og feks denne... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Genialt prosjekt Skulle jeg ønske noe i en slik godstol må dere være solid ventilasjon. Regner med at dette er tenkt på at utviklerne bak denne. Denne er ikke bare for spillere, men også for surfere og annet dill vi gjør bak skjermen Fordelen er ikke bare at man stenger omverden ute, men man sørger også for at lys og annet ikke slipper inn. Bør følge advarsel om avhengighet og elendig fysisk form om denne benyttes mye Hatten av for de som har utviklet prototypen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er spent på resonans og lignende i den "kuppelen". Forøvrig tror jeg at det vil bli for varmt til at jeg hadde holdt ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det skulle vært mulighet for å koble til sin egen PC. Så man sliper å betale i altfor dyre dommer, og en oppgradering av maskinvare ville da også vært enklere. (selvfølgelig kan dette moddes på om man virkelig ønsker det, men f. eks en DVI/VGA, USB/PS2 inngang i stolen ville vært noe. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 finfin idè det der . Men jeg aner ett lite problem med at den kan frambringe sinnslidelser hos folk som bokstavligtalt forsvinner inn i World of Warcraft Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg er spent på resonans og lignende i den "kuppelen". Forøvrig tror jeg at det vil bli for varmt til at jeg hadde holdt ut. 8211530[/snapback] Skimter jeg en vifte i toppen av kuppelen? I såfall kunne man jo alltids installert en vifte eller to til seg selv. (er jo ikke bare PCen som trenger tilstrekkelig kjøling) Skulle også vært mulig å koble til f. eks tre stk 19"ere. (altså slik at de to andre skjermene stod i skrå kant på sidene) Altså Surroundgaming. Hadde det vært mulig, DA hadde vi nok snakket om at man kanskje forsvant helt inn i spillet. (hele synsfeltet blir dekket ) Endret 22. mars 2007 av andrull Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ja, et er montert en vifte inne i kuppelen. Den har som hensikt å kjøle ned personen som bruker stolen. I kuppelen er det også montert tre diodelys og en vifte. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 tja stilige greier ^^ om jeg ville kjøpt en , mm skeptisk Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Ja, et er montert en vifte inne i kuppelen. Den har som hensikt å kjøle ned personen som bruker stolen. I kuppelen er det også montert tre diodelys og en vifte. 8211659[/snapback] For intens spilling? Genial idé, men hadde ikke vært noe for meg selv om de hadde fikset designen på et ferdig produkt. Endret 22. mars 2007 av Håkki Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 "Recliner Gamingstol"...når to av orda er engelske kan dei kanskje like gjerne ta det heilt ut og kalle det "Recliner Gaming Chair". Ellers trur eg dette ville blitt litt ekstremt for meg. Eg kunne godt ha tenkt meg noko å legge mus og tastatur på når eg sat i godstolen, men å tre ein diger kuppel over hovudet blir i overkant. Kay Lenke til kommentar
G Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sitter en lenge nok kunne en kanskje trenge kjøling av baken også. Det ville også være fornuftig å ta seg en pause fra spillingen, men å ta seg pauser gjelder i grunn all stillesittende "arbeid". Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Som om enkelte gamere ikke er asosiale nok skal de nå plasseres i et liten trang og mørk boks Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Som om enkelte gamere ikke er asosiale nok skal de nå plasseres i et liten trang og mørk boks 8212550[/snapback] Er ikke så langt unna et vanlig "kontoravlukke" i et kontorlandskap Lenke til kommentar
Solomon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Lurer på hvordan det er å ta seg en røyk inni den..haha Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 har prøvd likstol, uten alt det som var på denna modellen da men utrolig god å sitte i morsomt prosjekt, men tror ikke den selger så alt for bra.. men litt stilig da (H) Lenke til kommentar
dominus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 med tanke på at det er en elevbedrift syns jeg det er ganske spennende.. men klausfølelsen melder seg sikkert. godt at vr hjelmen er oppfunnet :-) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 haha, så digg ut, men litt liten vifte i toppen så det ut som http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZFA2501&mcat=c601 anyone? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 kansje man kunne mekka slike sotete vinduer for de som har klaus? ^^ slik at man kan se ut, imens ingen andre kan se inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå