Dahl Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 "Recliner Gamingstol" har datamaskin, skjerm, tastatur og mus integrert i en kuppel over selve stolen. Les mer Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den så jo ikke så altfor dum ut Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Grusomt design på den der. Kan vel overhode ikke se noe marked til denne stolen. Greit at det er kult osv, men hvem har egentlig lyst til å kjøpe dette produktet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Grusomt design på den der. Kan vel overhode ikke se noe marked til denne stolen. Greit at det er kult osv, men hvem har egentlig lyst til å kjøpe dette produktet? 8210748[/snapback] Det er jo bare en prototype da Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Helsiken, den likte jeg! Amriden, Er jo bare en prototype da. Dersom de går videre med dette her, vil nok designet bli langt mer profesjonelt. Foreløpig er det vel bare for å teste prinsippet (noe som er funksjonen til en prototype) Lenke til kommentar
audhage Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Får litt vondt av å se på den, men fy så tøff den likevel var Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
stormx Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den var jo grotesk stygg, selv om det er en prototype! Personlig kunne jeg ikke tenke meg å sitte i en stygg stol fra 80-tallet med en svær firkanta boks på hodet - tror jeg hadde fått klaustrofobi Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvis de ønsker å selge produktet dems burde de heller brukt en litt penere stol. Jeg ønsker definitivt en liten test av dette på The eXperience, men det er selvførgelig andre ting som prioriteres høyere enn dette. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette minnet meg om en gammel russisk krigs bil hehe. Men er det en skjerm som er festet i denne boksen du skal ha over hodet der? Om ja, må man vel få litt vondt i hodet siden skjermen er plassert såpass nerme øya? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Håper de har en sånn på TG også Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Syns dette var et artig tiltak. Folk som syns den ikke ser ut bør huske at det er en elevbedrift som har kommet fram med dette. Oftest har de ikke altfor mye penger å rutte med, eller ingenting i det hele tatt. Stolen kan godt tilhøre en av de ansatte, og det kan forsåvidt det meste av utstyret være. Hvis selve konseptet er interessant for markedet vil de nok kunne gjøre produktet bedre. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Grunnen til at de har brukt den stolen er sikkert fordi den e gammel og ikke har noe verdi. De har vel ikke budsjett til å designe en nydelig pro stol i en prototype som er bare en ide og absolutt ingen sluttprodukt. Nå til selve ideen: Syns at skjermen er altfor nærme... man blir blind av å sitte der for lenge. Hva f... skal du med 22'' bare 5cm fra ansiktet... Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 så denne på messa som min ub deltok på =P og den så ikke dum ut nei, satt en type inni der å spilla cs igjenom hele messa, virka som det var chill som hell Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er jo bare å gjøre sånn at den de drar ned kommer lenger unna da. f,eks noen skinner.. sånn at du kan velge hvor lang unna den skal være.. Lenke til kommentar
mushkin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hehe, artig ide, men jeg er redd markedet er heller lite. I tillegg retter man seg jo mot en gruppe hvor mange bruker det de har av penger på annen hardware. Skulle imildertid gjerne prøvd denne saken for jeg tror det kan fungere bra. Selv liker jeg å sitte godt tilbakelent i stolen når jeg spiller og da er det jo en god tanke at skjermen "følger med". At det er mørkt ser ikke jeg som sentralt da omgivelsene har en tendens til å viskes etter noen minutter uansett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hehe, denne har jeg faktisk prøvd =D Var deilig å fjerne alle forstyrrende elementer utenfor, for så å spille! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Synes det var en god ide jeg Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 hvorfor så jeg ikke denne i skapern? eller var den dær? Uansett, de er inne på noe. Men det er utrolig mye som skal fikses på. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dear gamers, fasten your seatbelts and we hope you will enjoy your gaming experience. Ønsker det var slik når vi gikk ombord på flyene dvs at de hadde disse stolene på flyene istedenfor de vannlige. Ellers har jeg lyst til å skaffe meg en sånn og låse meg på en kjeller eller noe hvor ingen kan forstyrre meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå