Joachim_F Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Amerikanske PC Gamer har elleve sider med informasjon om Guild Wars 2 og Guild Wars: Eye of the North. Les mer Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Vel, jeg liker hva jeg leser. Høy level-cap for PvE-folkene, og PvP "uendret". Maks level, og nå til og med UAX fra starten av. Goodie. Edit: Glemte en vital u. Endret 22. mars 2007 av DurinVIII Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 synes at det virker som om det blir mer WOW lignende nå jeg. har ikke testet GW enda, men likte at det var lav level cap, så ble det ikke et så stort fokus på grinding, men heller på spillerens egne ferdigheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kanskje jeg begynner med GW2 når det kommer ut. Og det at de i tillegg ikke har lagt til pay-2-play er enda mer gledelig! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) dettte kan bli bra og det kan bli dårlig. time will show Endret 22. mars 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sålenge jeg kan gå fra oppdrag til oppdrag uten og grinde X av Y for at de skal droppe Z så er jeg fornøyd. At de går vekk fra å bare ha instanser trenger ikke være negativt, får håe at de fortsetter å lage spill som man kan spille uten å investere all sin fritid i. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ah nice! Dette syntes jeg høres veldig bra ut Men det syntes jeg om Stalker også...så vi får se Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 GW2 høres MEGET lovende ut.. lurer på om det vil ha MMO effekten, slikk som i WoW, der man alle er i værdnen, eller om det er det samme som GW, der man danner en gruppe fra 4-8 og drar i "instantene" , med tanke på at du kan ha hundre vis av folk.. kan bli meget spennende dette Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Da er det bare å vente, det blir utvilsomt bra... Men tiden får vise... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Høres kult ut. Ble utrolig skuffa når jeg kjøpte GW - Nightfall, for at når du skal gjøre nye quest så får du en kopi av mappen der du bare kan spille alene eller med noen få på laget ditt, og hvis jeg forstod artikkelen rett så vil det IKKE være sånn på GW 2? Jeg synes personlig spillet kunne vært bra hvis det var sånn som WoW og andre MMO's, hvor alle spiller i en verden. Endret 26. mars 2007 av LpIsBackForYou Lenke til kommentar
MSL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Gleder meg sinnsykt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg