LinnKatrine Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den mest kjente kunstneren innen impresjonismen er Claude Monet. Han malte bestandig bildene sine ute, og mente at de skulle gjøres ferdig på stedet. Siden lyset forandret seg i naturen, måtte han jobbe raskt, og hadde ikke tid til å blande farger. Med dette var han med på å utvikle impresjonismen. Malerne var ikke så opptatt av motivet, men inntrykket de fikk. kan noen være så snill å hjelpe meg å oversette dette ? Sliter.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Til hva da? Urdu? Bengali? Mandarin? Nynorsk? Svensk? Afrikaans? Engelsk? Khomani? Swahili? Apespråk? Spansk? Negersk? Trøndersk? Endret 22. mars 2007 av EvenT Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er kanskje litt unødvendig å oversette det til alle språk i verden når trådstarter bare kan nevne hvilket språk... Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Er kanskje litt unødvendig å oversette det til alle språk i verden når trådstarter bare kan nevne hvilket språk... 8211669[/snapback] Åj, beklager. Jeg trenger å få oversatt det til fransk. Litt enkel fransk. Sliter virkelig med dette. Huff, har ikke fulgt med så mye i fransken i det siste, Så hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg Jeg ville vært evig takknemlig Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 L'artiste le plus réputé dans l'impression est Claude Monet. Il a peint toujours ses peintures à l'extérieur et a cru qu'il a dû être fini à l'extérieur. Puisque la lumière dans la nature change toujours, il a dû travailler vite et n'a pas chronométré pour mélanger des couleurs. Avec cela il a voulu dire à développé l'impression. Les autres peintres ne se sont pas souciés beaucoup du thème, mais l'impression qu'ils ont reçue. Er ikke så veldig stødig i fransk, men jeg prøvde. (Skjønner ikke at jeg orket på en fredags formiddag ^^) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Åj, beklager. Jeg trenger å få oversatt det til fransk. Litt enkel fransk. Sliter virkelig med dette. Huff, har ikke fulgt med så mye i fransken i det siste, Så hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg Jeg ville vært evig takknemlig 8218487[/snapback] Får håpe du kan nok fransk til å se om det er noe tull med forslaget(/ne) som kommer inn da Lenke til kommentar
LinnKatrine Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 L'artiste le plus réputé dans l'impression est Claude Monet. Il a peint toujours ses peintures à l'extérieur et a cru qu'il a dû être fini à l'extérieur. Puisque la lumière dans la nature change toujours, il a dû travailler vite et n'a pas chronométré pour mélanger des couleurs. Avec cela il a voulu dire à développé l'impression. Les autres peintres ne se sont pas souciés beaucoup du thème, mais l'impression qu'ils ont reçue. Er ikke så veldig stødig i fransk, men jeg prøvde. (Skjønner ikke at jeg orket på en fredags formiddag ^^) 8219356[/snapback] Tusentakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dette har vi oversettelsestråden til og siden saken er løst, stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg