mintman Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har oppdaget et lite problem jeg har med denne spilleren. Når den står på standby så lager den en lyd. Litt vanskelig å forklare, men det høres ut som noe går rundt inne i der og lager en lav "skrikelyd" (den er ikke høy men nok til å irritere). Når jeg slår den på er den musestille. Noen som har samme spilleren som kan sjekke om problemet er den samme der? På forhånd takk! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Bumper den her en liten tanke Anyone? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Min lager av og til lyd når den spelar av ei plate, då legg eg ei liten bok under så forsvinn den. Er det ein slags høgfrekvent lyd som frå ein transformator? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Ja det er en rimelig høyfrekvent lyd, men mer en slags piping....vanskleig å forklare, men det høres ut som noe som beveger seg inne i der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå