ohlala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 VG Nett møtte Sony-sjef i Stockholm Helt greit intervju helt til jeg leste dette her - Det faktum at vi er de eneste som har 1080p (den høyeste HDTV-oppløsningen, red. anm.), at vi har verdens kraftigste prosessor og verdens krafigste grafikk-brikke, gjør at PS3 er et skritt inn i fremtiden. Og at den vil være der i mange år fremover, legger han til. PS3 er den eneste med 1080p? Jeg sitter her og spiller VT3 til Xbox 360 i 1080p Verdens kraftigste grafikk brikke? :!: Seriøst altså, den grafikk brikken er ikke akkurat "verdens kraftigste" GPU til Xbox 360 skal være bedre Kilde Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva er det med Sonyfolka og det å drite seg ut? Åsså jeg som var tilhenger av PlayStation før Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 HDMI > komponent/vga @ 1080p anytime Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde overasket meg om det hadde vert slik; - Det faktum at vi er de eneste uten om Xbox 360 som har 1080p,(den høyeste HDTV-oppløsningen, red. anm.), at vi har verdens kraftigste prosessor som pr. idag er klin umulig å utvikle spill til og verdens nestkrafigste grafikk-brikke igjen etter Bill & Co, gjør at PS3 er et skritt inn i fremtiden. Og at den vil være der i mange år fremover, legger han til. Kilde 8210146[/snapback] Klart man skryter vill og uhemmet av produktet sitt Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 For ikke å snakke om de nye DirectX 10-GPU-ene til PC-plattformen. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde overasket meg om det hadde vert slik; - Det faktum at vi er de eneste uten om Xbox 360 som har 1080p,(den høyeste HDTV-oppløsningen, red. anm.), at vi har verdens kraftigste prosessor som pr. idag er klin umulig å utvikle spill til og verdens nestkrafigste grafikk-brikke igjen etter Bill & Co, gjør at PS3 er et skritt inn i fremtiden. Og at den vil være der i mange år fremover, legger han til. Kilde 8210146[/snapback] Klart man skryter vill og uhemmet av produktet sitt 8210185[/snapback] Hahahahahahaha den var fin Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg sendte en mail til VG der jeg skriver http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146581 Heisann. Jeg leste intervjuet du laget for VG. Nå skal jeg ha en PS3 og den virker veldig bra. Jeg fikk testet den ut sammen med en del andre folk i helgen (potetgullmannen.com) Det eneste jeg reagerte i intervjuet er det han sier om HD-TV og grafikk delen til PS3 "- Det faktum at vi er de eneste som har 1080p (den høyeste HDTV-oppløsningen, red. anm.), at vi har verdens kraftigste prosessor og verdens krafigste grafikk-brikke, gjør at PS3 er et skritt inn i fremtiden. Og at den vil være der i mange år fremover, legger han til." Altså nå sitter jeg her og spiller VT3 til Xbox 360 i 1080p (rendres i 1080p og ikke oppskalerer) Grafikk brikken til PS3 er heller ikke "verdens beste" Det er dokumentert GPU til Xbox 360 er minst like bra eller bedre. Så det blir litt misvisende når folk leser PS3 er den eneste som har 1080p og den beste grafikk brikken. Du burde lagt inn en kommentar på akkurat det der. Ellers en flott artikkel Mvh ***** Endret 22. mars 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fortell hos hva de svarer da:p Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 RSX har muligens noe bedre texture ytelse, men ellers er nok Xenos nokså merkant kraftigere (ihvertfall er den mer fleksibel). Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Når Norges største avis skriver slikt, får de jo folket til å tro at PS3 virkelig er den eneste som leverer i 1080p, noe som er feil. Kanskje de får noen ekstra grunker av Sony for å skrive det men fra spøk til alvor, vi testet jo Virtual Tennis 3 til Xbox 360 i 1080p på en 1080p-projektor, og det så veldig bra ut. En annen ting. Til dere der ute som ikke har "sett" GT HD enda, GLED DERE! Ikke for å ta i, men GT HD er det vakreste jeg har sett av spill noen gang, hva gjelder grafikk. Klarer ikke å få det ut av hodet jeg, ble imponert der. PS3 imponerte meg mer enn jeg hadde trodd... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Når GT HD bare er ein "oppgradert" versjon av GT4 så har vi store herligheter i vente med GT5. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Når GT HD bare er ein "oppgradert" versjon av GT4 så har vi store herligheter i vente med GT5. 8211085[/snapback] Ja, forventningene til GT5 kommer til å skyhøye! Spesielt nå som vi har "sett" hvor bra GT HD er, og ikke bare hørt på skryt(les:bullshit) fra Sony-sjefene. "Action speaks louder than words" passer her. Ta deg en kjøretur på GT HD, og du vil bli overbevist om å kjøpe GT5. PS3 kan levere så det holder, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 HDMI > komponent/vga @ 1080p anytime ...Fordi? @ topic: Jeg håper VG følger opp den mailen som ble sendt, siden det han Sony fyren sa er regelrett løgn. Folk i Norge svelger jo BS'en deres rått. På tide at noen skriver en artikkel om PS3 som starter slik: "OK, HØR NÅ HER..!" (eller noe i den duren ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nesten dagens, men en person jeg ikke kan nevne navnet til som er medlem her inne på forumet har allerede "dagens" plassen, så denne får komme på "Dagens nest beste" plassen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eg har enda til gode og teste GT HD, men naar PS3 med tiden ramler inn dørene skal GT HD blir noe av det første som skal lastes ned. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 GPU til Xbox 360 skal være bedre 8210146[/snapback] Jeg har ikke følgt så mye med på denne debatten mellom ps3 og xbox, har du en kilde til det du skriver ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke gjør det om til en Konsoll Krig Versjon 2110, vennligst hold det rolig? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg sendte en mail til VG der jeg skriver http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146581 Heisann. Jeg leste intervjuet du laget for VG. Nå skal jeg ha en PS3 og den virker veldig bra. Jeg fikk testet den ut sammen med en del andre folk i helgen (potetgullmannen.com) Det eneste jeg reagerte i intervjuet er det han sier om HD-TV og grafikk delen til PS3 "- Det faktum at vi er de eneste som har 1080p (den høyeste HDTV-oppløsningen, red. anm.), at vi har verdens kraftigste prosessor og verdens krafigste grafikk-brikke, gjør at PS3 er et skritt inn i fremtiden. Og at den vil være der i mange år fremover, legger han til." Altså nå sitter jeg her og spiller VT3 til Xbox 360 i 1080p (rendres i 1080p og ikke oppskalerer) Grafikk brikken til PS3 er heller ikke "verdens beste" Det er dokumentert GPU til Xbox 360 er minst like bra eller bedre. Så det blir litt misvisende når folk leser PS3 er den eneste som har 1080p og den beste grafikk brikken. Du burde lagt inn en kommentar på akkurat det der. Ellers en flott artikkel Mvh ***** 8210293[/snapback] Skal journalisten som har skrevet artikkelen endre på uttalelsen til intervjuobjektet? Det er ikke VG som påstår at PS3 er eneste maskin med 1080p og har verden kraftigste grafikkbrikke, det er personen de intervjuer. Det står for hans regning. Du får heller ringe Sony Computer Entertainment Europe og spørre om du kan få snakke med han, og korrigere ham, han setter sikkert pris på det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Spør Nvidia hvilken brikke som er kraftigst, og så spør du ATI Tviler på at begge svarer nvidia eller ati. Så spør du Nissan om deres motorer er bedre enn toyota sine motorer.. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg sendte en mail til VG der jeg skriver http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146581 Så det blir litt misvisende når folk leser PS3 er den eneste som har 1080p og den beste grafikk brikken. Du burde lagt inn en kommentar på akkurat det der. 8210293[/snapback] Skal journalisten som har skrevet artikkelen endre på uttalelsen til intervjuobjektet? Det er ikke VG som påstår at PS3 er eneste maskin med 1080p og har verden kraftigste grafikkbrikke, det er personen de intervjuer. Det står for hans regning. Du får heller ringe Sony Computer Entertainment Europe og spørre om du kan få snakke med han, og korrigere ham, han setter sikkert pris på det. 8211188[/snapback] Han ber jo bare om at journalisten burde ha kommentert dette i artikkelen. Blir jo kjappt til at den som tier samtykker her. F.eks slik burde journalisten gjort: Sony-mann: "PS3 er best på alt" VG-mann: "(journ-anm: X360 har også 1080p og flere troverdige kilder er av den oppfatning at GPU i 360 er bedre eller minst like kraftig som PS3 GPU". Slik ville utsagnene til Sony-mannen stått på egne ben, mens journalisten ville vist litt innsikt og virket upartisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå