-balder- Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 jeg har noen bekjente som fremdeles tviholder på sin gammle nokia 3310. men de er begge umulig å snakke med over mobil pga batteri kapasiteten er det noen som veit en billig bra plass; man kan kjøpe batterier og helst noen som ikke eksploderer :smile: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 qxl.no partner auksjoner (bare nye ting akkurat der) og på mobilsentrum.no eller no sånnt...mye greier Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Men ikke kjøp uoriginalt! Da risikerer du jo at den sprenger(!!) Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Jeg kjøpte et nytt originalt Nokia batteri på http://www.ebay.com i gåt til kr. 95. Kanskje et alternativ? Lasse Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Ellers kan jeg ta med at Clas Ohlson selger Originale Nokia batteri til 3310 til KOPI-pris så lenge den eksplosjonssaken ikke avklart. Altså originalt Nokia 3310 batteri til 198,- Lenke til kommentar
restis Skrevet 10. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har et par batt til 3310/3330. som er til salgs! er du interisert kan du sende en mld på e-posten.som er [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå