Gjest Marius oslen_ Bruker på forumet& Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg baklager virkelig at jeg poster dette her, men jeg finner ikke noe annet sted jeg klarer å poste. Før har jeg blitt automatisk logget inn når jeg åpner siden til Diskusjon.no, men nå blir jeg ikke logget inn automatisk mer. Men når jeg logger meg inn som bruker å åpner f.eks forumet: "Fotografering" står jeg som Gjest. Dette skjer i alt jeg prøver på, men jeg finner ikke noe annet forum som lar meg starte et enme selv, så da ble det her! Kan noen modder svare i denne, og ikke flytte den for da klarer jeg ikke svare tilbake. Når alt har ordnet seg så kan den slettes/flyttes. Marius Olsen (Aktiv bruker på forumet) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vel, mods kan ikke hjelpe deg her, slett autoregistering på diskusjon og logg deg inn igjen... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius Olsen_* Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvordan sletter jeg autoregistreringen? bruker forresten opera... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har ikke peiling på opera, men på firefox drar du bare på instillinger og roter rundt til du finner der du kan slette privat informasjon osv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius Olsen_* Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har slettet personlig informasjon... Jeg er logget på som Marius Olsen helt til at jeg kommer inn til f.eks. Sex og Samliv, Bilderedigering eller Fotogarfering. Da loggerd en seg ut bare og siden kommer opp med Velkommen, gjest... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius Olsen_* Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg fjernet Opra fra pc'n og instalerte det på nytt, men problemet er her fortsatt... F*en ass! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius Olsen_* Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Feilpostet. 8209930[/snapback] Lite å gjøre? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det kan da umulig være pc'n som er stilt inn slik at dette skjer? Følgende skjer: Jeg klikker inn på www.diskusjon.no Logger inn som marius olsen Når jeg da trykker inn på hvilken som helst side (Fotografring, humor, sex & samliv eller digital speilreflekskamera, så endres statusen min fra Bruker til gjest. Ikke noen som har hatt det samme problemet? Grunnen til at jeg får til å skrive her nå er at jeg fikk spørsmål om å logge inn da jeg skule skrive her, og da funket det, men ingen andre steder. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Slett cookies (informasjonskapsler) fra Diskusjon.no i nettleseren din, og logg deg inn på nytt. Endret 23. mars 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Grunnen til at emnetittelen er slik er at det eneste stedet jeg fant hvor en gjest kan starte en ny tråd var i Sex og Samlivstråden. Så siden det ikke hadde noe med emnet å gjøre måtte jeg ha noe som ikke hadde noe med emnet å gjøre, for å få noen modder's oppmerksomhet. (Ja jeg trodde det hadde noe med diskusjon.no å gjøre) Så den ble ikke postet i denne tråden (Tilbakemeldinger om forumet) Vet du hvordan jeg sletter cockies? Jeg fant info. kapslene (Se vedlagt bilde) men den sto på "aldri" Var det det der du mente? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hehe Topicen din er(var) helt grei grunnet sakens naturlig forklaring. Var forøvrig jeg som flyttet tråden hit, skjønte du var helt desperat... Ang. coocies, bruk et prog. som CCleaner.. http://www.ccleaner.com/ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har prøvd programmet, men jeg sliter ennå med å poste. (Må skrive passord og brukernavn hver gang) Hva er coockies, og hva har dte med dette problemet å gjøre? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vil bare si at jeg er lei av å skrive brukernavnet og passordet mitt Er det greit for modder at jeg lager en ny bruker? Dette begynner jeg å bli lei av! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du må tillatte cookies fra forumet. Det er de som lagrer at du er logget inn, og siden du ikke tillatter det, vil den heller ikke huske at du er logget inn. Prøv å se selv Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Har du prøvd å være innlogget på en annen maskin? Huker du av for "Husk meg"? Har du slettet cookies fra IE og evt. Firefox i tillegg? Der ja, macfjott kom med løsningen din vil jeg tippe. Se på bildet du postet, sørg for at "Aldri godta informasjonskapsler" IKKE er huket av, hvis du skal slette informasjonskapslene må du trykke "Håndter informasjonskapsler" Endret 24. mars 2007 av TSPreben Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Du må tillatte cookies fra forumet. Det er de som lagrer at du er logget inn, og siden du ikke tillatter det, vil den heller ikke huske at du er logget inn. Prøv å se selv 8225248[/snapback] Thanks! *Tar apedansen og regndansen med Rocky - Eye of a tiger i bakgrund* You saved my life! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg