megaray Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei ! Sitter og jobber med en webside i Frontpage ( Ja jeg vet det suger ) og så for jeg underline på alle hyperlinkene mine. Da kommer spørsmålet; Hvordan får jeg satt det sån at det ikke kommer underline ... og hvordan får jeg vekk de underline jeg allerede har. Ja jeg jar prøvd å markere teksten med under line og trykket underline knappen 2 ganger ... Hadde hvert veldig bra om noen kunne hjelpe meg med dette ... Takk ! Mvh RAY Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 det er som du sier, du skal bare peke med mus på linken i eksempelvis DESIGN vindu og bruke CTRL-U. da skal forsvinne understrekken..... Lenke til kommentar
megaray Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Hei ! Takk for et raskt svar ... Men det gjør den ikke ... Kan det ha noe med rettigheter eller noe annet som er bestemt av "systemet". Noen andre som har tips ?? mvh Ray Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bruker du css, og kan noe om dette? Hvis så, alt du trenger er en lite kodelinje: a { text-decoration: none; } Det skulle fjerne alt av understreking på hyperlinker (a-elementer) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eventuelt, hvis du ikke har et eget CSS-ark, legg til denne snutten i koden din, rett før </head>: <style> a { text-decoration: none; } </style> Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 <style type="text/css"> <!-- a { text-decoration: none } --> </style> Jeg er ikke sikker på om du må ha med kommentaren rundt, men jeg har sett mange gjøre det så hvorfor ikke. Tror det har noe med IE5 å gjøre. Lenke til kommentar
megaray Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Hei ! Takker og Bukker !, Dette funka som bare det !. mvh Ray Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kommentaren ligger der for å kommentere ut CSS-en for skikkelig gamle browsere som ikke takler CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå