Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem shaver seg nedentil?


Anbefalte innlegg

Er nok ikke en myte

 

8210255[/snapback]

 

Jo, det er en myte.

8210438[/snapback]

 

 

Er vel bare Mythbusters som kan løse det skikkelig

 

Må barbere oftere uansett med slikt tempo. Prøv å gå 2 mnd uten å barbere så skjønner dere kansje.

 

Ikke kom å syt den dagen dere kutter opp hele underlivet til ei jente fordi dere hadde 2 mm hårstumper. Eller omvendt, jenta kutter opp deg fordi hun har stumper. Kommer til å se ut som en kjøttkake

8210604[/snapback]

 

Haha, jeg lo irl av den. :D

Endret av Ciryandil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel strengt tatt en mye at håret vokser fortere og blir stivere når du barberer deg.. Mitt hår vokser ikke noe fortere eller blir noe stivere, og jeg barberer meg forholdsvis ofte..

8210238[/snapback]

 

En Myte skal det sikkert stå der? Er nok ikke en myte

 

Tror deg vist du har barbert veldig ofte over 4- 5 år eller lenger. Da er du ganske unik på kjønnshår fronten.

 

grunn til at skjegget i trynet blir grovere etter noen års barbering

 

men det kan sikkert variere fra person til person

8210255[/snapback]

 

 

Skjegget i trynet blir stivere med alder....... ikke barbering... det er et faktum !

Lenke til kommentar

Her barberes hele boxerområdet så ofte som nødvendig :)

 

Har prøvd å vokse også bare for å se hvordan det funka, men det viste seg at håra mine på pung/skaft/pelvis var litt for grove til at den fikk med seg alt samme hvor mange ganger jeg festa og dro av "teipen" :dontgetit:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Får da endelig håpe at du ikke har noe flått der nede, for det er ikke mye behagelig.. Det har jeg prestert å få en gang, uten at jeg helt vet hvordan... Må ha sittet fast på noe tøy eller noe, for så å ha falt av i soveposen, for deretter å finne frem til det stedet med mest blod i det øyeblikket :innocent:

 

Men om det er flott du mener, ja da skjønner jeg hva du mener ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...