TehJens Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei! Jeg driver nå på med et prosjekt på skolen der jeg har tatt rundt 110 bilder som skal skalleres ned og passe på en stor plakat. Jeg har pvød å gjort dette i Photoshop, men jeg får det ikke til, for det går ikke ann å regne ut osv. Jeg får det værtfall ikke til. Altså, jeg skal ha en rekke firkantete bilder på en stor plakat. Ca. 80x100 Eller noe sånt, ganske stor plakat. Brodern min driver trykkeri, så det er ikke noe problem. Er det en funskjon i PS som gjør dette? Eller et annet program? Trenger hjelp! - TehJens Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ACD FotoSlate gjør denne jobben lett Arvid Lenke til kommentar
TehJens Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 ACD FotoSlate gjør denne jobben lett Arvid 8210045[/snapback] Ah! Flott, skal teste det! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er en funksjon i PS som heter Contact Sheet II, som bør være brukbar. File - Automate - Contact Sheet II. Du får bildene i den størrelsen og oppl. du ønsker, pluss du kan plassere det på ark i samme slengen. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå