Kent -amdme- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Som emnetittelen sier lurer jeg på hvor stor forskjell det er på å kjøre SLI i full 16x16 modus mot 8x8 modus? Enkelte sier at det ikke er noen forskjell å bry seg om, andre sier det motsatte.. Jeg har prøvd å søkt litt omkring for å finne ut av dette men har ikke funnet noe spesifikt om dette enda. Kan hende at det er jeg som ikke leter godt nok Derfor poster jeg her for å høre om noen har erfaring, og/eller kan vise til noen tester på dette. På forhånd takk amdme Lenke til kommentar
Jan Tore K Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Teoretisk er det dobling av båndbredden, i praksis har det ingenting å si med dagens skjermkort. Dette er bevist i mange tester på nettet bla: http://forums.tweakguides.com/showthread.php?t=4040 Ta også en titt på Tomshardware, VGA Charts, AGP-utgaven av flere PCI-Ekort ligger innenfor 3% av hverandre. Dette tiltross for at teoretisk båndbredde er mye høyere på PCI-Ekort. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Tusen takk skal lese igennom noen tester nå Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ved neste generasjon skjermkort kan det kanskje bli en merkbar, men likevel lite, forskjell. I dag er det ikkenoe å bry seg om. Du må ned på 4x før 8800gtx begynner å slite med båndbredden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå