ktone Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hei, har hatt maskinen min (Asus W3V) inne på service 3 ganger nå. For litt siden var en venn av meg innom meg med sin W3V. Jeg vil sammenlikne min med han sin for å se at alt var riktig, følte nemlig viftene og varmen på min var unaturlig. Etter litt testing og sammenlikning var det ikke tvil om at et var noe veldig feil. Tok da kontakt med han jeg tidligere hadde som kontakt person hos ASUS. Plutselig ringte en kar meg opp for å "løse" det lille problemet mitt. Da jeg sa at jeg ikke ville sende noe før han kunne garantere meg at det tok en uke mer servicen. Jeg forklarte han at jeg ikke ville oppleve det samme som de andre gangene jeg hadde levert. Det tok for eksempel 2 måneder første gang jeg leverte inn. Dette prøvde han å bortforklare at det ar posten sin skyld, og da jeg slo i bordet med dokumentasjonen på at transporten kun tok 1 dag til Serviceverkstedet og 2 dager på vei hjem. Da vedkommende bare grinete å skjønte han var tatt på senga. Dette er IKKE første gang jeg opplever noe slik, jeg har hatt flere liknende hendelser med ASUS. BER DERFOR ALLE SOM ØNSKER SEG NY LAPTOP HOLDE SEG LANGT UNNA ASUS LAPTOPER! Endret 22. mars 2007 av ktone Lenke til kommentar
Gega Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hei, har hatt maskinen min (Asus W3V) inne på service 3 ganger nå. For litt siden var en venn av meg innom meg med sin W3V. Jeg vil sammenlikne min med han sin for å se at alt var riktig, følte nemlig viftene og varmen på min var unaturlig. Etter litt testing og sammenlikning var det ikke tvil om at et var noe veldig feil. Tok da kontakt med han jeg tidligere hadde som kontakt person hos ASUS. Plutselig ringte en kar meg opp for å "løse" det lille problemet mitt. Da jeg sa at jeg ikke ville sende noe før han kunne garantere meg at det tok en uke mer servicen. Jeg forklarte han at jeg ikke ville oppleve det samme som de andre gangene jeg hadde levert. Det tok for eksempel 2 måneder første gang jeg leverte inn. Dette prøvde han å bortforklare at det ar posten sin skyld, og da jeg slo i bordet med dokumentasjonen på at transporten kun tok 1 dag til Serviceverkstedet og 2 dager på vei hjem. Da vedkommende bare grinete å skjønte han var tatt på senga. Dette er IKKE første gang jeg opplever noe slik, jeg har hatt flere liknende hendelser med ASUS. BER DERFOR ALLE SOM ØNSKER SEG NY LAPTOP HOLDE SEG LANGT UNNA ASUS LAPTOPER! 8209595[/snapback] Men Asus merke er i seg selv er veldig bra og det kan jo hende at du var utrolig uheldig med hvem du fikk som saksbehandler...jeg forstår deg veldig godt også...det er kjedelig når ting skal ta så lang tid og at du får servert en løgn når man tar opp saker med dem.. Jeg vil påstå at merket Asus er veldig solid og synes ikke det er noen grunn til å holde seg unna dem.... tok du kontakt med Asus direkte eller der du kjøpte pcèn?? Geir Endret 22. mars 2007 av Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå