singalese Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Overraskende høyt. 8.4 great The Xbox 360 and PS3 versions are nearly identical, but the Xbox 360 version is easily the better of the two, since the PS3 version doesn't have online play http://www.gamespot.com/xbox360/sports/vir...topslot;title;2 Seriøst ? Ingen online play på PS3 versjonen ? Snakker om tabbe. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Gametrailers.com ga 8.7, så de er i hvertfall mer eller enige med Gamespot. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eurogamer: 9/10 (360) Hmmm...og jeg som ikke likte demo'en i det hele tatt... Link: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74401 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Likte godt det forrige spelet i serien, og har hatt dette på innkjøpslista ei stund. Personleg bryr eg meg ikkje om online-speling, men eg synest det var ein merkeleg ting å utelate. Kay Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Synes det burde få mer trekk. Man får jo mer eller mindre akkurat det samme som VT world tour som kom på psp for snart 2 år siden. Eneste er at bilde er forstørret Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Forsøkte først demoen rett før helgen og ble veldig skuffet. Synes Top Spin 2 var mye bedre etter den korte økten jeg gjennomførte... MEN så fikk jeg tak i fullversjonen og spilte noen timer i løpet av helgen både i karriere modus og på xbox live og må si jeg ble frelst etter noen kamper på live. Spillet er jo i utgangspunktet utrolig enkelt med 3 forskjellige skuddvarianter(overskru, slice og lobb), men plassering av spiller og timing er avgjørende for om det blir et "lompeslag" eller et hardt og bra plassert slag. Dessuten har man mulighet til å vinkle slagene sine. Ufattelig morsomt når man etter en 30 sekunders intens ballveksling får til et kanonskudd som sender motstanderen til feil side. Og _MINST_ like irriterende når det samme skjer mot en selv Hvis man er over middels interessert i tennis bør man gi dette spillet en real sjanse. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Testa demoen, ble litt lei etter 3 kamper siden du kan bare ta 2 til 4 forskjellige slag, men Top Spin 2 derimot var bedre på det området med dropshot, lob, risk shots osv Blir nok ikke kjøpt med det første nei Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dette spillet må jo passe meg ypperlig da jeg fant tennis-spillet på min (nå døde) K750i overraskende underholdende. :!: Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 VT 3 har også dropshots. du holder bare styrepinnen mot deg i en valgt retning og holder inne slice knappen. Fungerer bare hvis man holder inne slice knappen lenge nok, slik at ikke man kan ta dropshots på knallharde slag fra motstanderen. Det ville ikke vært reelt. Risk shots i top spin serien er stilige, men blir for enkle å gjennomføre etter litt øving. liker bedre VT3 der man må spille mer taktisk. Man bør teste dette på live før man forkaster det....jeg synes som nevnt at demoen var dønn kjedelig, mens fullversjonen på live var det stiligste innen tennisspill noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå