Gå til innhold

Photoshop Elements 5.0, oppgr. fra 3.0 ?

Anbefalte innlegg

Jeg har PE 3.0. Jeg bruker vel kun en liten del av de mulighetene dette programmet gir, men vurderer å kjøpe PE 5.0. Er det noen som har synspunkter på dette.

Har problemer med å lage slideshow i PE 3.0. Er dette lettere i PE 5.0 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt PSE 5, men har ikke prøvd 3...

Å lage en kjapp fremvisning med musikk å overganger på skjermen er utrolig enkelt i PSE5...!

Har akkurat vært på tur ned til sjøen så skal sette på fremvisning med en fin mp3 i bakgrunden nå, så skal vi se på bildene...

Veldig praktisk...

*trykk fullskjerm - velg musikk, skift-tid osv - ok - play *

Dette er da fra Organizer, som fungere minst like bra/bedre til å Tagge og organisere bildene, som foreksempel Picaza fra Google....

Merk at PSE 5 krever mye resurser...

Minst 1Gb ram vil jeg påstå...

( 1,4Gb minnebruk fra oppdattering av galleriet)

Edit: prisen på en oppgradering er nå 580kr om du laster ned...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Jeg har PE 3.0. Jeg bruker vel kun en liten del av de mulighetene dette programmet gir, men vurderer å kjøpe PE 5.0. Er det noen som har synspunkter på dette.

Har problemer med å lage slideshow i PE 3.0. Er dette lettere i PE 5.0 ?

8209479[/snapback]

Jeg innbiller meg at det egentlig er ganske små forskjeller på disse. Men en ting som virkelig er nyttig får du med oppgradering, nemlig Curves. Curves er et knallverktøy, når du bare lærer å bruke det. Det gir deg en utrolig kontroll på endring av kontrast og lignende. Hvis ikke du kjenner det fra før av, så ligger det en rykende fersk Guide på temaet her et sted.

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...