sierra1993 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har windows xp prøver og legge inn et spill som heter secret wapons over normandy det er et fly spill får det inn men får ikke spilt det det kommer opp at jeg ikke har 3d og directx b den finner directx c har skjerm kort som heter ge force 6600 som skulle virket til dette. Noen som vet noe jeg kan gjøre for og få spilt det. Det ligger med directx b som jeg trenger på cd til spill men innstalerer dette men det virker ikke da heller Sierra93 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 her er noe svar på spørsmål angaende directx 9: ( har du forresten de siste driveren til ditt skjermkort ? ) http://www.microsoft.com/Windows/directx/p...aq/default.mspx lykke til Lenke til kommentar
sierra1993 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Lastet ned den nyeste men da jeg kjører analyze your computer får jeg opp at jeg har directx 9.0 og trenger 9.0b så der står det failed så tester den 3d harware der finner den ikke noe failed den heter display adapter hva nå enn det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå