ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva tror dere en slik tråd ville ført med seg? Free Speech? Opprør blandt moderator banden ? Eller uendelig drittkasting ? Mange alternativ her En slik tråd kan selvfølgelig ikke eksistere for da kommer moderator banden å sletter deg Selv om de alså ikke har noe å gjøre på en anti moderator tråd. hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 DOTTEN ER TJUKK OG DUM I HODET! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 DOTTEN ER TJUKK OG DUM I HODET! 8209382[/snapback] Bra eksempel Kom med flere Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja! Hva skal vi med mods, de bare ødelegger alt moro, stenger tråder og sletter poster uten grunn. Småkonger og drittsekker hele gjengen. Nei, full anarki og fritt frem i forumet, hva skal vi med retningslinjene og norsk lov. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ser for meg utestenging av samtlige personer i denne tråden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja! Hva skal vi med mods, de bare ødelegger alt moro, stenger tråder og sletter poster uten grunn. Småkonger og drittsekker hele gjengen. Nei, full anarki og fritt frem i forumet, hva skal vi med retninginglinjene og norsk lov. 8209387[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ooops! Glemte bare en liten og ubetydelig sak, forumet må stenges siden ingen vil ta redaksjonsansvar her i huset og dette er en ufravikelig krav fra eierne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja, til helvete med hele greia. Jeg skal trolle notepad. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg synes moderatorene her gjør en god jobb. Ordnung muss sein! \o Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 hehe , synd det ligger 10.000 poster på diskusjon.no som bryter med norsk lov allerede. Har fått for meg at moderator banden sitter i et klamt kontor , halvnakne, feite å fulle av matrester. Mens i bakgrunnen står Kinas regjering å pisker i vei vist de ikke passer på å slette tråder. er lov å drømme Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er bare Dotten som sitter halvnaken på et klamt lite kontor og modererer, _Sha9ick_. Jeg har sett det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har fått for meg at moderator banden sitter i et klamt kontor , halvnakne, feite å fulle av matrester. Du glemte ølboksene.... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Det er bare Dotten som sitter halvnaken på et klamt lite kontor og modererer, _Sha9ick_. Jeg har sett det. 8209464[/snapback] Hehe, ingen gule menn med pisk i bakgrunnen da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Moderatorene er mine helter. Jeg ser opp til moderatorene. Jeg forguder moderatorene. En moderators fiende er min fiende. Jeg skal drepe alle som klager på moderatorene. _Sha9ick_, ta deg en bolle. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Er det nå skal jeg begynne å trekke sammenhenger mellom verdenspolitikk å moderatorer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 En typisk moderatorbule: Et typisk moderatorbad: Forumserveren: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette stuntet har vært forsøkt før. Og skulle dere ha sett på maken, for etter at mods hadde forsert et berg av tomme ølbokser, kom de med sin blekfete, illeluktende unevnelig deler og påstod at forumet kunne være foruten en slik mulighet. Dumme moderatorer ...stikke heklenåler i dukkemodsen...skule med hatefulle glugger mot forumstyret....pisse på katten....geipe til naboen....gå og henge meg...farvel for svarte. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 :!: Den var et etterlengtet syn Må leie inn egen flaskepanter ser det ut som Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 En anonym Admin gir lett behandling til en forumbølle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå