Gå til innhold

Hjelp til Telenor MobilBackup


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettop invistert i en Amerikansk telefon som heter Cingular 8525.

Før jeg skiftet telefon tok jeg en Mobilbackup via Telenor sin synkroniseringstjeneste.

 

Når jeg nå vil prøve å hente de tilbake til den nye telefonen får jeg ikke satt den opp. Ringte kundeservice, men alt han rådet meg til var å sjekke hjemmesiden til de som har produsert telefonen. Prøvde å fortelle han flere ganger at det var en Amerikansk telefon og at jeg tvilte på jeg finner det der.

 

Det jeg trenger er adressa til Telenor som mobilbackup server. Altså en oppskrift på hvordan jeg kan sette telefonen min helt manuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har nettop invistert i en Amerikansk telefon som heter Cingular 8525.

Før jeg skiftet telefon tok jeg en Mobilbackup via Telenor sin synkroniseringstjeneste.

 

Når jeg nå vil prøve å hente de tilbake til den nye telefonen får jeg ikke satt den opp. Ringte kundeservice, men alt han rådet meg til var å sjekke hjemmesiden til de som har produsert telefonen. Prøvde å fortelle han flere ganger at det var en Amerikansk telefon og at jeg tvilte på jeg finner det der.

 

Det jeg trenger er adressa til Telenor som mobilbackup server. Altså en oppskrift på hvordan jeg kan sette telefonen min helt manuelt.

8209272[/snapback]

Jeg ville ringt 09000 igjen og bedt om å bli satt over til teknisk hvis de på firstline ikke får hjulpet deg :)

Endret av angellwax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...