Gå til innhold

Resistance Eurogamer review.

Anbefalte innlegg

The overall disappointment that comes from playing Resistance is troubling. For years, Insomniac has carved itself an impressive reputation, and had a golden opportunity to throw its creativity at a genre which has been stuck in its ways for far too long. That it merely aped almost all of the things wrong with this creatively moribund genre is alarming. That's not to say that it's a bad game at all, because in most senses Resistance bears a solid resemblance to a lot of very successful shooters of the last few years. But to simply come up with a game on a new platform that completely stands still feels like a huge disappointment from a studio that's more than capable of doing thing differently to everyone else. Put bluntly, the combat and AI is merely average, the visuals don't really wow, and the much-vaunted weaponry makes little difference to how it plays. To say we're underwhelmed is the understatement of the year.

6/10.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74110&page=2

Wow.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg spilte dette spillet for noen måneder siden var det ingenting spesiellt med det. Som vanlig dårlig kontroll da det spilles med PS kontroller, som jeg ikke liker i FPS, men våpna og fiendene likte jeg. Men det var en standard fps, spilt med de idiotisk plasserte analoge kontrollene på sixaxis.

Lenke til kommentar
Snittet for resistance reviews er vel mellom 8,5 og 9? Stoler heller på de enormt positive tilbake meldingene som brukere her på forumet har kommet med.

8209192[/snapback]

Enig.

Dessute må det siest at 40 mann online frister...veldig :thumbup::ph34r:

Lenke til kommentar

Latterlig lavt synes jeg...

Jeg hadde ikke store forventinger til dette spillet, da jeg ikke liker fps noe særlig. Alikevel har jeg spilt gjennom det.

Story messig er det temmelig bra for en fps.

Grafikkmessig er det ikke veldig imponerende for ps3, men til gjengjeld så er det mange ting i bevegelse uten noen slowdowns.

Lag free 40 player online er heller ikke kimse av, pluss et veldig morsomt level system på online matchene.

Anmeldelser er og blir subjektive, men at en person sier dette, mot at 100 gir det 8-9. Jeg vet hvem jeg stoler på, og siden jeg allerede har det, hvem jeg er enig med :p

Lenke til kommentar
Samme anmelder ga Gears of War 8/10. Da skjønner dere hvor de legger lista.

8209353[/snapback]

Derfor jeg har mer tillit til Eurogamer enn noen annen anmeldelsesside. De er grundige, og er ikke redde for å fortelle hva som er galt med spill. Beste øyeblikk må ha vært en anmeldelse av et GBA-spill som startet med "THE GAME IS LESS THAN AN HOUR LONG". :!:

Ellers bekrefter egentlig anmeldelsen inntrykket jeg hadde av Resistance, har sittet ganske lenge med inntrykket av at det er et ganske middelmådig og lite spektakulært spill. Selvfølgelig, det er pent, om enn noe fantasiløst, men å gi ut sånne titler funker ikke lengre. Etter hva Valve har gjort med sjangeren med Half Life 2 føler jeg at det rett og slett ikke er godt nok lengre...

Eurogamer hadde forresten en tidligere anmeldelse av en japansk-importert utgave av Resistance som endte opp på 7/10, mye med samme kritikken som i anmeldelsen her.

Lenke til kommentar

Jeg liker gamerankings.. det gir ikke noe fasitsvar, men det er trolig likevel den mest "nøytrale" kilden du får.. ettersom ekstrem tilfeller i begge retninger blir vannet ut av gjennom snittet

Og der snitter resistance på 88,4% av 59 reviews.

Kilde

Er greit at denne anmelderen ikke liker det, men om du skal ute å kjøpe spillet, så er det litt snevert å stole blindt på han.

Lenke til kommentar
Snittet for resistance reviews er vel mellom 8,5 og 9? Stoler heller på de enormt positive tilbake meldingene som brukere her på forumet har kommet med.

8209192[/snapback]

Jeg har spilt og det ble ikke 8 eller 9 i boka her.

Grafikken er kjedelig og det hele virker litt for arkade for min del

Har ikke testet MP delen

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Spilt resitance på jobben med full hd og bra lyd.. Det er ekstremt bra.. Grafikken er vill.

8210106[/snapback]

Bedre enn Gears ?

8210236[/snapback]

Smak og behag..

Det utspiller seg i andre verdenskrig.. Du har ikke fancy laser-guns og alt annet faenskap, men "ordentlige" geværer og pistoler..

Lenke til kommentar
Jeg har spilt og det ble ikke 8 eller 9 i boka her.

Grafikken er kjedelig og det hele virker litt for arkade for min del

Har ikke testet MP delen

MP/Online delen er meget god og absolutt verdt å teste. Har du ikke spilt det online, så mister det mye "replay" value.

Lenke til kommentar
Spilt resitance på jobben med full hd og bra lyd.. Det er ekstremt bra.. Grafikken er vill.

8210106[/snapback]

Bedre enn Gears ?

8210236[/snapback]

Smak og behag..

Det utspiller seg i andre verdenskrig.. Du har ikke fancy laser-guns og alt annet faenskap, men "ordentlige" geværer og pistoler..

8210309[/snapback]

hæh ? Er ikke Resistance fullt av aliens våpen ? Grafikken er bedre på Resistance enn Gears ?

Lenke til kommentar
hæh ? Er ikke Resistance fullt av aliens våpen ? Grafikken er bedre på Resistance enn Gears ?

Grafikken er bedre i gears.

Spillet utspiller seg i en "alternativ" annen hverdenskrig. Hvor aliens har tatt mer eller mindre hele europa. Derfor alien weapons.

Er absolutt en del kule sci-fi våpen her også, ikke bare vanlige 2 verdenskrig guns.

Se resistance tråden for mer info :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...