diZrupt0r Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er ute etter 10baseT/100baseTX crossover-kabler, og ikke gigabit-krysset (10base-T/100base-TX/1000base-TX/T4 crossover) kabler. Jeg har vært i kontakt med flere butikker, men foreløpig har jeg ikke fått noe napp. I tillegg har jeg måttet returnere to leveranser, da kablene viste seg å ikke være det som ble annonsert (fikk gbit-krysset en gang og rette kabler en annen gang). Vet noen om noen butikker som leverer kabeltypen som jeg trenger? Se fargekoder her: http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_crossover_cable Jeg har utstyr som bruker PoE (Power over Ethernet) som ikke fungerer med gbit-krysset kabel. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vis det er så vanskelig å få tak i rett kabler kan det jo være en ide å lage de selv? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Vis det er så vanskelig å få tak i rett kabler kan det jo være en ide å lage de selv? 8209154[/snapback] joda, det er ikke noe problem. Men saken er den at dette er til en bedrift som trenger litt volum. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvor stort volum er det snakk om? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har utstyr som bruker PoE (Power over Ethernet) som ikke fungerer med gbit-krysset kabel.Hvorfor kan du ikke krysse før PoE-enheten da og la den etter PoE være ukrysset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå