surrehue Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei..... Jeg har et Geforce 3 titanium 200 skjermkort, som jeg sliter med å finne den riktige driveren som er godkjent for winxp. hva heter driveren/programet ?? hvor finner jeg det??? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Se på nVidia sin webside. Der finner du de nyeste driverne. Ellers så har du f.eks Guru3D. Lenke til kommentar
surrehue Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 hei... har vært på den siden, men når jeg legger inn driveren sier xp at den ikke er xp godkjent... hvor skal leg lete??? trenger en guide eller noe for å velge den rete Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 hvilken driver er det du har lastet ned? selv lastet jeg ned detonator 41 et eller annet i går. funker bare godt her.godkjent for win xp den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: surrehue skrev (2002-12-13 01:56):hei... har vært på den siden, men når jeg legger inn driveren sier xp at den ikke er xp godkjent... hvor skal leg lete??? trenger en guide eller noe for å velge den rete Det at WinXP sier at de ikke er godkjent er bullshit, bare litt propaganda om at microsoft ikke har godkjent driverene og har fått tid til å lage egen version av de :smile: Bare trykk på accept og du er i gang. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå