TST Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Klar for å kjempe mot terrorister dypt under havoverflaten? Her er en demo av skytespillet Red Ocean. Les mer Lenke til kommentar
Fetiest Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Definitivt ikke verdt å bruke penger på når det kommer ut. Tanketom skyting der motstanderne har tusenvis av folk som skal ta deg (som ifølge artikkelen til overmål bare er en dykkerinstruktør), og som allikevel ikke virker særlig utfordrende finnes det nok av. Og mange av spillene av denne typene som finnes fra før er godt gjennomført. Det virket ikke Red Ocean å være. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Å fysjom...dette var virkelig skuffende etter hva jeg leste før jeg lastet ned demoen. Definitvt ikke noe jeg skal bruke tid eller penger på. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) dette er jo helt ekstremt. Brukte Bittorrent for å laste ned denne demoen fra gamer.no og endte til slutt på 2,6Mbps .. vilt. har stoppet på dette samtlige ganger jeg har lastet ned. Anbefaler bittorrent på det sterkeste Endret 22. mars 2007 av skyline Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Definitivt ikke verdt å bruke penger på når det kommer ut. Tanketom skyting der motstanderne har tusenvis av folk som skal ta deg (som ifølge artikkelen til overmål bare er en dykkerinstruktør), og som allikevel ikke virker særlig utfordrende finnes det nok av. Og mange av spillene av denne typene som finnes fra før er godt gjennomført. Det virket ikke Red Ocean å være. 8209407[/snapback] Pah, alle veit at alle dykkerinstruktører er tidligere marinejegere, SAS, SEALS eller lignende. Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg spilte demoen i 5 sekunder til jeg slo av og avinstalerte med en eneste gang! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Nope. Likte det ikke i det hele tatt. Drittkjedelig spill. Dårlig dårlig dårlig. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Samme "hjelperen" som i FarCry jo De gadd ikke skifte navn på hoved-figuren engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg