Windkin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har trøbbel med å få mitt USB lydkort til å fungere skikkelig under opptak. Kortet er av typen Mackie Spike. Her er problemet: når jeg starter opp mitt DAW må jeg umiddelbart restarte lydkortet for å få lyd på inngangen. Jeg kan nå gå å trykke på record. Etter jeg har stoppet opptaket har jeg lenger ingen lyd på inngangen, og jeg gå å restarte lydkortet på nytt. dette må jeg gjøre for hver lille ting jeg gjør. om jeg f.eks. starter click tracket må jeg restarte lydkortet for å ta opp lyd etterpå. jeg får også innimellom en kraftig durelyd på inngangen under opptak. dette problemet gjelder bare opptak jeg har aldri hatt noen problemer med å spille av lyd. for ordens skyld så vet jeg at det ikke er noe i veien med lydkortet, dette har jeg testet. jeg har også de nyeste driverene installert. håper noen kan hjelpe meg for dette er veldig frustrerende. ting somskulle ha tatt en halvtime kan jeg bruke flere timer på. har mistet mange gode opptak pga at lyden forsvinner eller den kraftige durelyden ødelegger. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736422&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå