Gå til innhold

Firmware 1.60 til PS3 er klar! Last ned!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Browseren er iallfall blitt mye bedre, kan nå sitte i sofaen med trådløs tastaturet, istednfor å sitte en halv meter foran skjermen for å se skriften :grin:

og kan høre på musikk når jeg surfer, BRA Sony :!:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Browseren er iallfall blitt mye bedre, kan nå sitte i sofaen med trådløs tastaturet, istednfor å sitte en halv meter foran skjermen for å se skriften :grin:

og kan høre på musikk når jeg surfer, BRA Sony :!:

8209864[/snapback]

[/quote

har du en link til hvor jeg kan laste det ned??

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hvordan WMA support er bra. WMA er noe av det verste man kan få tak i og burde utslettes så fort som mulig.

Idealister kan selvsagt la være å se WMA klipp, men det er nok kommet for å bli... og da er det greit nok å kunne se de uten å måtte konvertere de til mp4.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hvordan WMA support er bra. WMA er noe av det verste man kan få tak i og burde utslettes så fort som mulig.

Idealister kan selvsagt la være å se WMA klipp, men det er nok kommet for å bli... og da er det greit nok å kunne se de uten å måtte konvertere de til mp4.

8209963[/snapback]

Det er forskjell på WMA(Windows Media Audio) og WMV(Windows Media Video). WMA er bare et bedritent lydformat.
Lenke til kommentar

Good news

Med firmware 1.60 flyter menyene i Motorstorm MYE bedre, har tidligere slitt med at videoen i bakgrunnen stopper opp et halvt sekund titt og ofte, det skjer nå aldriI! Start menyen loadet også raskere

:wow:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Kan jeg laste ned denne fra internett og brenne den over på en cd og installere den på PS3?? I tilfelle hvor kan jeg laste den ned?

8219470[/snapback]

Last ned firmware updaten: her

Var jeg deg vill jeg byttet ut modemet ditt og skaffet meg ADSL som pokker`n. Raskere, billigere og er alltid oppe og går. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...