Gå til innhold

Djuice Messenger på N73 og frustrasjonen fra satan

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen der ute som sliter maks som bare faen med Djuice/Telenor sin MSN klient?

Jeg har prøvd siden det ble lansert med å få det til å fungere på min Nokia N73. Den laster ned og installerer seg helt fint. Så logger den seg på og kommer til å hente brukerlista, men når "Ferdig" skjermen kommer. Så stopper den der. Hører meldingene tikke inn og bare velstand. men ferdig skjermen forsvinner aldri slik at jeg ikke får gjort en dritt. Nå begynner jeg å bli JÆVLIG frustrert. Hvorpå min klagemail til Telenor for 3 mnd siden resulterte i at jeg fikk en telefon for 2 dager siden fra Kundeservice som lurte på hva som skjedde. SNAKK om GOD responstid. Nå holder jeg på å tilte, men det er svært liten vits i så derfor håper jeg at flere som har problemet kan ta å skrive inn her sånn at jeg har litt dokumentasjon å slenge i fleisen på de arrogante jævlene på Fornebu.

mvh

Frustrert Telenorkunde...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet på en N73 jeg hadde, men hvis du "legger på" og starter MSN på nytt så kom jeg da vaffal inn på MSN, MEN jeg fikk ikke opp noe Liste med navn.

Har du egendefinerte grupper / endret navn på gruppene? var noen som kanskje mente det var grunnen til at min "klikka" når den skulle hente kontaktlista.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har samme mobil og har brukt dette programmet. Men det finnes veldig mye forskjellig info om hva dette koster, noen steder står det gratis til juni andre steder august og i brevet jeg fikk sto det til september. Derfor bare brukte jeg det hele tiden nesten og plutselig så hadde jeg brukt mase penger på noe som skulle vært gratis :| men programmet har funka veldig bra ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...