Falkthorn Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Heisann Jeg har bestemt meg for også å ha XP x64 inne på maskinen, ettersom mange programmer og spill ikke støtter Vista enda. Akkurat nå har jeg Vista Ultimate x86 installert. Mine spørsmål er : 1) Må jeg partisjonere harddisken for å ha en OS på hver partisjon? 1/2) Kan jeg bare installere XP x64 mens jeg har Vista inne? 2) Er det noe problem å kjøre x86 og x64 OS på samme maskin? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ja og nei. Jeg ville hatt en partisjon til hvert OS. Men en kompis- Andrull kaller han seg her inne- kjører begge to på en partisjon. Han innstallerte vista som et programm mens han var inne i xp. Dette fungerer jo også, litt opptil hva du har lyst til da. Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ja og nei. Jeg ville hatt en partisjon til hvert OS. Men en kompis- Andrull kaller han seg her inne- kjører begge to på en partisjon. Han innstallerte vista som et programm mens han var inne i xp. Dette fungerer jo også, litt opptil hva du har lyst til da. 8208671[/snapback] Hehe, ble dobbelt svar dette.. Men nå vet jeg da hva jeg skal gjøre, takk for hjelpen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 du bør absolutt ha en partisjon for hvert os. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 du bør absolutt ha en partisjon for hvert os. 8291203[/snapback] Ja som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå