TotalBlackOut Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei! Jeg sliter litt med treg fart på torrent-nedlastingene mine i det siste. Laster ned torrents fra TPB med 2000+ seeds og 7000+ peers og ligger ikke stort høyere enn 50kbps. Kjører µTorrent 1.6.1. Har Telenor Småbedrift (2000/400) og SpeedTouch 546i modem/router. Noen som vet hva som kan være galt? BlackOut Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Laster ned torrents fra TPB med 2000+ seeds og 7000+ peers og ligger ikke stort høyere enn 50kbps. 8208622[/snapback] hvis det du sier er riktig så sjekk innstillingene dine. det kan ha noe med at du har satt begrensinger på hvor mye som kan lastes ned samtidig det skulle holde til et par hundre kbps med så mange peers og seeds. hvis du laster ned mer enn en ting om gangen så sier det seg selv at det vil gå tregere eller så vet jeg ikke hva problemet er men det ser ut til at du har alt i orden Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Prøv å sett Global maximum upload fra 0 til 20. Skru på Protocol Encryption. Anbefaler også å bruke PeerGuardian. Last ned å oppdater: http://phoenixlabs.org/pg2/ Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Har du begrenset uploaden din til ca 80% ? Endret 22. mars 2007 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
TotalBlackOut Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Takker for svar! Laster selvfølgelig bare ned en ting av gangen Har begrenset uploaden min til 30kbps og 45kbps når jeg ikke laster ned. Protocol encryption er aktivert. Hva gjør peer guardian? Aldri vært borti det programmet! BlackOut Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Takker for svar! Laster selvfølgelig bare ned en ting av gangen Har begrenset uploaden min til 30kbps og 45kbps når jeg ikke laster ned. Protocol encryption er aktivert. Hva gjør peer guardian? Aldri vært borti det programmet! BlackOut 8211011[/snapback] Du kan lese om PG her. http://en.wikipedia.org/wiki/PeerGuardian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå