Melisma Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Nå har jeg ikke lest hele tråden, men om det er bleking av tennene som er tingen, så ville jeg nok heller anbefalt hydrogenperoksid 3% eller lignende. Det er ikke helt sunt med solarium, slik jeg har oppfattet det. 8694906[/snapback] vet ikke hvor sunt eller farlig der er med å bleke dem i solarium,, men skulle ikke tro det hadde noen veldig alvorlig bivirkning akkurat.. og skal man sole seg i seng så hvorfor ikke... er snakk om en billig og rask måte for å få hvitere tenner.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Har prøvd dette to ganger nå (skal sies jeg nettop har begynnt å ta sol og ) tok først i 10 min på onsdag, og så 12 min i dag, gliste som en unge i en godtebutikk hele tiden, Men har ikke merket at de er blitt spesielt hvitere.. Er det fordi jeg ikke tar lenge nok? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Var lampene sterke da? Fikk du god effekt av solariumet? Det spørs jo litt hvilket solarium du er på, hvor godt utstyr de har. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Har prøvd dette to ganger nå (skal sies jeg nettop har begynnt å ta sol og )tok først i 10 min på onsdag, og så 12 min i dag, gliste som en unge i en godtebutikk hele tiden, Men har ikke merket at de er blitt spesielt hvitere.. Er det fordi jeg ikke tar lenge nok? 8699632[/snapback] ja, du må ihvertfall ta 20 minutter skulle jeg tro.. hvis ikke du vil det så ta det ofte ihvertfall... 10 minutter er nok ikke lenge nok... jeg tok 20 minutter og fikk resultat.. men avhenger jo fra person til person og seng til seng.. men det burdte gi resultater om du ligger i 20 min skulle jeg tro.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis du bruker en slik gel på tennene, ikke gjør det for ofte. Det kan være farlig. Da burde man heller gjøre det hos en profesjonell Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Noen flere som har fått positive resultater?? Har startet å ta sol, og vurderer å prøve dette. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg kan ikke si jeg har merket noen vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg kan ikke si jeg har merket noen vesentlig forskjell. 9354224[/snapback] Samme hær.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Det kan ikke være at du ble brunere derfor så tennene hvitere ut? sikkert tatt opp før. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Dette er sikkert tatt opp før men jeg tar det opp igjen;) Virker tannblekningssett? Slike som selges på QXL til 99,- ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 En kompis fortalte om en som tok tannbleking hos tannlegen for rundt 1000kr, det funket. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Tannleger bruker jo et minisolarium bare mye sterkere for å bleke tenner. Tror jeg da.. Så det vill vell funke, bare du gjør det et par ganger. Dessuten bleker sola, håret, så hvorfor ikke tennene Endret 29. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 En ting jeg faktisk har merket å gi forskjell, er å pusse tenna med litt salt. Saltet gjør både tenna hvitere og man får bedre ånde. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Har du litt salt på tannkremen? eller gnikker du saltet på tennene? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Det finnes noen spesielle saltholdige tannkremtyper. Disse smaker da, naturlig nok, salt. Ikke akkurat noe godt. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det noe spesielt sted man kjøper de, isåfall? O.o .. Er det slike sammen med alle andre tannkremer i matbutikker o.l, eller må man gå på apotek? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er ikke sikker. Tror ikke jeg har sett en slik i matbutikkene her, så mulig man må gå på apoteket. Tror det er mer vanlig å selge slike i butikkene i Sverige, uten at jeg kan si det helt sikkert. Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har bare tatt litt salt på tannbørsten... å gnukke å gni med finger'n er jo bare ekkelt.. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 ... Og det funker? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har prøvd dette to ganger nå (skal sies jeg nettop har begynnt å ta sol og )tok først i 10 min på onsdag, og så 12 min i dag, gliste som en unge i en godtebutikk hele tiden, Men har ikke merket at de er blitt spesielt hvitere.. Er det fordi jeg ikke tar lenge nok? <{POST_SNAPBACK}> ja, du må ihvertfall ta 20 minutter skulle jeg tro.. hvis ikke du vil det så ta det ofte ihvertfall... 10 minutter er nok ikke lenge nok... jeg tok 20 minutter og fikk resultat.. men avhenger jo fra person til person og seng til seng.. men det burdte gi resultater om du ligger i 20 min skulle jeg tro.. Nå må du ikke få bleike pc-nerder til å legge seg i grillen så lenge når de er helt ferske på opplevelsen. Jeg ble brent av å ligge i 25min i solsengen, det var med pause. Føler deg ukul når du er solbrent i høstmørket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå