Gå til innhold

Skjønnhetstips: Hvitere tenner!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men om det er bleking av tennene som er tingen, så ville jeg nok heller anbefalt hydrogenperoksid 3% eller lignende.

Det er ikke helt sunt med solarium, slik jeg har oppfattet det.

8694906[/snapback]

 

 

vet ikke hvor sunt eller farlig der er med å bleke dem i solarium,, men skulle ikke tro det hadde noen veldig alvorlig bivirkning akkurat.. og skal man sole seg i seng så hvorfor ikke... er snakk om en billig og rask måte for å få hvitere tenner.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd dette to ganger nå (skal sies jeg nettop har begynnt å ta sol og :p )

tok først i 10 min på onsdag, og så 12 min i dag, gliste som en unge i en godtebutikk hele tiden, Men har ikke merket at de er blitt spesielt hvitere..

Er det fordi jeg ikke tar lenge nok?

8699632[/snapback]

 

 

ja, du må ihvertfall ta 20 minutter skulle jeg tro.. hvis ikke du vil det så ta det ofte ihvertfall... 10 minutter er nok ikke lenge nok... jeg tok 20 minutter og fikk resultat.. :yes: men avhenger jo fra person til person og seng til seng.. men det burdte gi resultater om du ligger i 20 min skulle jeg tro..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Har prøvd dette to ganger nå (skal sies jeg nettop har begynnt å ta sol og :p )

tok først i 10 min på onsdag, og så 12 min i dag, gliste som en unge i en godtebutikk hele tiden, Men har ikke merket at de er blitt spesielt hvitere..

Er det fordi jeg ikke tar lenge nok?

 

 

ja, du må ihvertfall ta 20 minutter skulle jeg tro.. hvis ikke du vil det så ta det ofte ihvertfall... 10 minutter er nok ikke lenge nok... jeg tok 20 minutter og fikk resultat.. :yes: men avhenger jo fra person til person og seng til seng.. men det burdte gi resultater om du ligger i 20 min skulle jeg tro..

Nå må du ikke få bleike pc-nerder til å legge seg i grillen så lenge når de er helt ferske på opplevelsen. Jeg ble brent av å ligge i 25min i solsengen, det var med pause. Føler deg ukul når du er solbrent i høstmørket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...