Gå til innhold

Skjønnhetstips: Hvitere tenner!


Anbefalte innlegg

Passe på så dykk ikkje bleiker tannkjøtt og resten av kjeften med det same. :p

8398735[/snapback]

 

 

Er ganske praktisk da, hvis strømmen går og det blir mørkt, så kan jeg bare åpne kjeften så blir det lyst!! :tease: hehe, neida.. man har jo kontroll selv på hvor bleket tennene blir da.. det ser man jo etter hver omgang :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det sånn at man må gjøre d ofte for at de skal holde seg hvite da eller?  Hvor lang tid tar d før man får gule/mindre hvite tenner igjen da? 2 dager?  :tease:  :tease:

8396997[/snapback]

 

 

For meg så tar det lang tid før blekingen avtar, men da er det bare å slenge seg i solariumet igjen også gjenoppretter man det igjen.. En genial løsning på tannbleking..

 

Man må vel ikke gjøre det så ofte akkurat.. Det kommer vel ann på person til person og om solariumet er bra eller ikke..

8398634[/snapback]

 

 

Jeg skal prøve det ! Bare jeg ikke blir skikkelig sliten i munnen av å holde den åpen xD

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve det !  Bare jeg ikke blir skikkelig sliten i munnen av å holde den åpen xD

8398942[/snapback]

 

 

Du blir nok det dessverre, men da er det bare å ta en bitteliten pause og slappe av i munnvikene, bare så lenge du har tennene fremme for lyset mesteparten av tiden så skal det nok gå bra :yes::thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve det !  Bare jeg ikke blir skikkelig sliten i munnen av å holde den åpen xD

8398942[/snapback]

 

 

Du blir nok det dessverre, men da er det bare å ta en bitteliten pause og slappe av i munnvikene, bare så lenge du har tennene fremme for lyset mesteparten av tiden så skal det nok gå bra :yes::thumbup:

8398996[/snapback]

 

 

Herlig greier! Har troa på dette her ass :tease:

Lenke til kommentar
Hvitere tenner får man også når man pusser tennene 2 ganger daglig. Dette er faktisk noe all BØR gjøre.

8399927[/snapback]

Kor lenge må du drive på i så fall? Alle bør sjølvsagt pusse tennene minst to ganger om dagen, men det er dermed ikkje sagt at tennene blir kvitare. Film- og TV-stjerner har neppe pussa seg til kvite tenner.

Lenke til kommentar

Ja det skal vel ganske mye pussing til for i det hele tatt og få tennene mere hvite.. Pussing er vel generelt sett for at tennene skal være rene og av helsemessige årsaker. At disse tannkremene gjør tennene mere hvite er bare reklame stunts i følge min mening da men... Nei, det må nok andre metoder til for å bleke tenner. Ellers kan du pusse til du blir 100 år tror jeg..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Haha, jeg kommer hvertfall til å ha det i bakhodet neste gang jeg ligger i solsenga. :wee:

Uansett hadde det vært greit med "bildebevis" om noen har planer om å teste det skikkelig ut.

8684347[/snapback]

 

 

skulle gjerne vist deg, men er en stund siden de ble hvitere, og har ingen bilder av tenna mine når de ikke var så hvite som nå dessverre.. :ermm: men, håper noen andre kan hjelpe deg der da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...