Janitor Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 det er da vel ikke snakk omat diksse jentene som skriver her skal gå rundt ¨å se utsom alle andre, og ikke tørr skille seg ut. det er snakk om å ville se pen og frisk ut. litt brunfarge i huden å hvite tenner er vel ikkeå forakte? om du vill skille deg ut med krittkvit hud og brune ekle tenner så kan vel du gjøre det, så kan de andre få være slik dem vil. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Det har noe med å se velstelt ut og. Hvem vil bli sett sammen med en irsk-bleik(no offence:p) tulling med brune tenner? Man får også bedre selvtillitt av å se bra ut. Janitor: Også gutter tar sol. Er ikke unormalt det. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Må testes!! Endret 25. mars 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Å så sier jeg: Smil til kamraet Endret 25. mars 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Fy flate for et bilde! Mareritt.no! Men til emnestarter. Er du helt sikker på dette? det er ikke bare innbilning da? Var det slik at flere av dine venner hadde kommentert det? Men en ting til.... Kom du bare plutselig på at du skulle ha munnen åpen da du lå i solariumet da eller? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Fy flate for et bilde! Mareritt.no! Men til emnestarter. Er du helt sikker på dette? det er ikke bare innbilning da? Var det slik at flere av dine venner hadde kommentert det? Men en ting til.... Kom du bare plutselig på at du skulle ha munnen åpen da du lå i solariumet da eller? 8233852[/snapback] Som jeg skrev i første innlegget mitt så lignet det lyset som tannlegene bruker til å bleke tennene meg om lyset som fins i solariumet. Så da tok jeg en sjans og prøvde det, og det funka Men som sagt, må jo være en ordentlig solseng da, ikke en gammel med gamle lysrør i liksom.. da får man jo ikke bra resultat, men finner man en fin god solseng, så får man resultater. Men må vel gjøre det noen ganger da.. Og folk har kommentert det ja, at jeg har fin farge på tennene Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Bleking kan sammenlignes med soling i solarium. Resultatet man oppnår varierer fra kunde til kunde. Ved bleking, som ved soling, vil man oppnå bedre effekt ved flere behandlinger (akkumulativ effekt). http://www.ringtbsenter.no/tannbleking.html Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Bleking kan sammenlignes med soling i solarium. Resultatet man oppnår varierer fra kunde til kunde. Ved bleking, som ved soling, vil man oppnå bedre effekt ved flere behandlinger (akkumulativ effekt). http://www.ringtbsenter.no/tannbleking.html 8234230[/snapback] Hmm jaja...Blir kanskje litt billigere å ta det i solarium da... Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 tannblekningsett selger for 200,- på Illusion Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Skal prøve å åpne kjæften inne der på tirsdag jeg... Se om d skjer noe.. men må vel gjøre d mye kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. 8393675[/snapback] Så d funket assa? ikke bare bull? Hmm... ja da skal jeg værtfall prøve.. ! Sikker på d ikke bare er noe du tror da? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. 8393675[/snapback] Så d funket assa? ikke bare bull? Hmm... ja da skal jeg værtfall prøve.. ! Sikker på d ikke bare er noe du tror da? 8393707[/snapback] Skader jo ikke å prøve Ser du at det ikke funker på deg, så vet du det helt sikkert men som sagt, prøv det noen ganger og se selv.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. 8393675[/snapback] Så d funket assa? ikke bare bull? Hmm... ja da skal jeg værtfall prøve.. ! Sikker på d ikke bare er noe du tror da? 8393707[/snapback] Skader jo ikke å prøve Ser du at det ikke funker på deg, så vet du det helt sikkert men som sagt, prøv det noen ganger og se selv.. 8393761[/snapback] Ja, skal jammen prøve det ! Vært digg å hatt hvitere tenner nå mot sommern! Skal prøve et par ganger jeg da! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. 8393675[/snapback] Så d funket assa? ikke bare bull? Hmm... ja da skal jeg værtfall prøve.. ! Sikker på d ikke bare er noe du tror da? 8393707[/snapback] Jeg har så langt bare hørt det fra jenter. Min søster, pluss 3 venninner la merke til det etter jeg tok den 3. smilebehandlingen. Som jeg har sagt i en annen tråd hva har jeg å tjene på å lyve om at det fungerer på dette forumet? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Ja, skal jammen prøve det ! Vært digg å hatt hvitere tenner nå mot sommern! Skal prøve et par ganger jeg da! 8394038[/snapback] Ja, det burdte du virkelig gjøre Det funka ihvertfall veldig bra for meg Endret 15. april 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. 8393675[/snapback] Så d funket assa? ikke bare bull? Hmm... ja da skal jeg værtfall prøve.. ! Sikker på d ikke bare er noe du tror da? 8393707[/snapback] Jeg har så langt bare hørt det fra jenter. Min søster, pluss 3 venninner la merke til det etter jeg tok den 3. smilebehandlingen. Som jeg har sagt i en annen tråd hva har jeg å tjene på å lyve om at det fungerer på dette forumet? 8394236[/snapback] Så bra da ja, det hjelper bare jo mer man tar det, så hvorfor ikke Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Funket for min del ihvertfall Prøv i vei, du ligger jo bare der uansett så. 8393675[/snapback] Så d funket assa? ikke bare bull? Hmm... ja da skal jeg værtfall prøve.. ! Sikker på d ikke bare er noe du tror da? 8393707[/snapback] Jeg har så langt bare hørt det fra jenter. Min søster, pluss 3 venninner la merke til det etter jeg tok den 3. smilebehandlingen. Som jeg har sagt i en annen tråd hva har jeg å tjene på å lyve om at det fungerer på dette forumet? 8394236[/snapback] Så bra da ja, det hjelper bare jo mer man tar det, så hvorfor ikke 8394295[/snapback] Men er det sånn at man må gjøre d ofte for at de skal holde seg hvite da eller? Hvor lang tid tar d før man får gule/mindre hvite tenner igjen da? 2 dager? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Men er det sånn at man må gjøre d ofte for at de skal holde seg hvite da eller? Hvor lang tid tar d før man får gule/mindre hvite tenner igjen da? 2 dager? 8396997[/snapback] For meg så tar det lang tid før blekingen avtar, men da er det bare å slenge seg i solariumet igjen også gjenoppretter man det igjen.. En genial løsning på tannbleking.. Man må vel ikke gjøre det så ofte akkurat.. Det kommer vel ann på person til person og om solariumet er bra eller ikke.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Passe på så dykk ikkje bleiker tannkjøtt og resten av kjeften med det same. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå