Gå til innhold

Skjønnhetstips: Hvitere tenner!


Anbefalte innlegg

Det er mange som er veldig skeptiske når jeg forteller dem at det fins en enkel måte og få hvitere tenner på! Men jeg har selv prøvd det og det fungerte!! Jeg snakker da om det lyset som finnes i solarium senger!! Tro det eller ei, men det lyset gjorde mine tenner mye hvitere :)

 

Det begynte med at jeg så en av disse reklamene på tv hvor de viste bilder av tannleger som brukte ett spesielt lys for å bleke tenner, dette ultrafiolette lyset minnet meg om solarium så jeg bestemte meg for å prøve det. Jeg la meg ned på solariumsengen og smilte som jeg aldri har smilt før :D Da jeg var ferdig så jeg at tennene mine hadde blitt bleket!

 

Det er jo selvsagt forskjell på alle solariumsenger, hvis solstudioet ser gammelt ut og har gamle senger (mulig eierne ikke er så flinke til å skifte ut lyssrørene så ofte som reglene krever) :no: så vil man jo selvfølgelig ikke få ett så veldig synlig resultat. Men hvis du drar til ett solstudio der de har senger av nyere modeller så burdte det funke!! Og man burdte nok gjøre dette noen ganger for å få full effekt.

 

Man blir brun samtidig som at man får hvitere tenner! Og til en MYE billigere pris enn noe annet tannblekingsystem!! Det er ihvertfall verdt ett forsøk, syns du ikke?? :thumbup: (Tips: Puss tennene før du drar til solstudioet så får man ett bedre resultat :) )

post-124373-1174525345_thumb.jpg

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke dumt :) Men er dette skadelig?

8208712[/snapback]

 

 

Jeg tror nok ikke dette er mere skadelig enn hvis man bleker dem på noen annen måte, vet ikke om tenner kan ta skade av UV- lys. Men på en annen side, så er det jo ikke bra og ta for mye sol heller, men det er jo en annen diskusjon :)

Lenke til kommentar
Men blir ikke noen tenner kritt hvite mens de lengere bak som ikke syntes da du smilte slik de var før? Hadde vært kjipt hvis de ble skille, men det funker sikkert. :)

8208759[/snapback]

 

 

De tennene som ikke synes når man smiler, blir heller ikke bleket slik som de andre nei, det har du rett i :yes: Men så er det jo aldri noen som ser de tennene heller, og farge-forskjellen vises ikke :)

 

 

Har fått høre av andre mange ganger "så hvite fine tenner du har, skulle ønske jeg også hadde det" , da smiler jeg lurt for meg selv.. :lol: HAHAHAHAHA

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Sikker på at tennene dine ikke blir hvitere fordi du blir brunere da?  ;)

8215339[/snapback]

 

 

Hehe, jeg også har tenkt den tanken, men jeg mener ihvertfall at det ikke er tilfelle.. :) De ble betydlig hvitere de 2 første gangene jeg gjorde det, og man får ikke så mye farge etter bare 2 ganger i solarium.. :) Uansett så har man jo ikke noe å tape hvis man allikevel skal ta solarium :yes:

Lenke til kommentar

sjønner ikke at dere gidde å ligge i de stygge solariumssengene deres! er det bare fordi dere ikke tør å skille dere ut, må være AKKURAT som alle andre?

GUD, for et kjedelig liv! MÅ være like brun som alle andre, ha like hvite tenner, og bruke akkurate de samme gucci brillene(vare det gucci det het?)

herregud.. :wallbash:

Lenke til kommentar
sjønner ikke at dere gidde å ligge i de stygge solariumssengene deres! er det bare fordi dere ikke tør å skille dere ut, må være AKKURAT som alle andre?

GUD, for et kjedelig liv! MÅ være like brun som alle andre, ha like hvite tenner, og bruke akkurate de samme gucci brillene(vare det gucci det het?)

herregud.. :wallbash:

8230513[/snapback]

Det er ikke nødvendigvis for å være som alle andre at man gjør det, det er for å se bedre ut. Jeg tar ikke sol, men hadde jeg hatt gratis og lett tilgang på solarium hadde jeg gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...