intelli-musa Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Vi pusser opp badet, og tenker på å ha høytalere og en cd-spiller/radio på badet. Tenkte på fastmontert høyttaler på veggen.. Har ingen peiling på dette så satser på at noen her inne kan hjelpe meg med dette Edit: 400 innlegg Endret 22. mars 2007 av intelli-musa Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 På hifiklubben har de et par B&W stativhøyttalere som skal tåle vannsprut. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har dere spoter i taket?hvis dere har det så passer de her perfekt inn.. http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=58646 de fås i flere farger.Krom,hvit,aluminium og messing. Sikkert ikke den råeste lyden men uten tvil det peneste resultatet. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Tenker her på høytalere jeg kan montere opp på veggen, helst små høytalere. Men det må være med cd/radio som også kan monteres på baderom... Flere forslag ønskes Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 vel, kjøp noe som tåler badstu damp. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Ho...talere_Hvit.htm står ikke noe om den tåler baderom , men det er jo bare og ringe og spørre Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 tenker egentli på systemer som er laget for baderom, hvis det finnes. skal se om jeg finner noe på baderomsbutikker eller hva det heter:P Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 er vel mulig , det kommer jo dusjer med inne bygget anlegg så noe sånt er vel mulig og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå