Gjest bambambam Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei. Jeg har fra tid til annen problemer med at det klør inne i rompa. Dette er jo helt absurd fordi jeg ikke får klødd meg der. Dessuten er det ikke vanlig form for kløe, det er noe kilende ved det og jeg klarer ikke å sitte stille. Dette er ikke noen spøk. Det er faktisk veldig irriterende. Er det ren innbilning fra min side, eller kan det være noe reelt? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Det kan hende at du har fått noen mark nedi der. søkte på worm og anus på google og kom frem til denne siden: LINK. Ser ut som om du kan få deg en laaang natt: "Sleep disturbance may arise from the itching or crawling sensations." . Fant også en video(advarsel: Upassende innhold for noen) av en koloni. Tror det beste er å oppsøke lege. EDIT: La ti advarsel om video etter flere kommentarer Endret 22. april 2007 av Kurume Lenke til kommentar
Gjest bambambam Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 oi. Rimelig tilfeldig topic da. Mark i ræva var noe moren min pleide å si til meg når jeg var liten og ikke klarte å sitte stille. At det faktisk er noe er litt.. ekkelt. Men takk i alle fall. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hm. Den videoen var helt ekstremt disgusting! Er ikke rart det klør med en par-ogtjue mark inni der! Vil ikke kalle deg en "sånn" bambambam, skjønner godt at det her er et vanskelig tema. "Hei jeg klør i rompa kan du kikke litt inni der?" er ikke det letteste å si til en lege. Skjønt, mye rart man må si til en lege da så. En lege er jo tross alt utdanna rompe-kikker, så ikke bry deg om det! Lykke til da! Gizmo Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 åo nåo, den videoen var seriøst ille. Jeg hadde oppsøkt første og beste lege hadde jeg vært deg for å avkrefte/bekrefte om det var noe slik. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 den videoen var seriøst deilig(not) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det kan hende at du har fått noen mark nedi der. søkte på worm og anus på google og kom frem til denne siden: LINK. Ser ut som om du kan få deg en laaang natt: "Sleep disturbance may arise from the itching or crawling sensations." . Fant også en video av en koloni. Tror det beste er å oppsøke lege. 8208325[/snapback] Det der var bare nasty. Slem du er. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 AHHH, fy f*** for et film. Dra til legen om du tror du har mark i rompa. få deg en markkur. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvis det er mark, vil noen følge med avføringen. Ser du noen, så er du sikker. Gå til lege. Det kan også være hemoroider, små blodutposninger i endetarmen, som kan fjernes av lege gjennom et enkelt og relativt smertefritt inngrep. Går du til legen, så vær forberedt på litt smågrafsing der sola aldri skinner, skal legen finne ut av noe, må han til problemets kilde. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 trur ikkje du treng å gå til lege pga makk i ræva, gå heller på apotek og skaff deg medisin som fikser det, det fungerer nokk greit, men kan gi dorleg mage... Lenke til kommentar
Gjest anonym ffs Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja, dette er bare å gå til apoteket å få sånne tabletter. (snakker av erfaring) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tror trådstarter kanskje har hemorrider, ta en tur til legen gutt. (Det ekke flaut) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Pille mot mark i rævva heter Vermox og er reseptfritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bli kvitt det fort! Når jeg leste om det på wikipedia begynte det plutselig å klø. Og nå ble jeg veldig bevist på min hygiene. KJAPP DEG! Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Tror trådstarter kanskje har hemorrider, ta en tur til legen gutt. (Det ekke flaut) 8314436[/snapback] Vel, hvis trådstarter er feks 14 år er det vel rimelig liten sjangse på at det er hemoroider? Man bør kanskje få litt mere informasjon først mener jeg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Altså, man kan få hermoroider uansett hvor gammel man er. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 udigg video hva var det grønne flytende man fikk se? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Gørr å bæsj Er mange som får mark i rævhølet. har heldigvis aldri hatt det selv Kansje det er like greit å kjøpe seg noen kurer i året? bare for å være sikker? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 noen som har peiling på hva Vermox koster sånn ca? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fytte pokker, ÆSJ Så ekkelt! kjenner man ikke hvis man har mark i rumpa, og noe kommer med avføringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå