Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg klarer ikke å prate med damer!


Anbefalte innlegg

Saken er at jeg synes det er så vanskelig å prate med damene. Det hender seg at jeg går rundt i flere timer uten å få sagt et ord. Det er faktisk så ille at jeg ikke prater med damer i det hele tatt!! I går for eksempel så dro jeg å trente i nesten 2 timer etter at jeg sto opp. Så gikk jeg en tur i parken og pratet med noen kollegaer. Så var det x antall timer på jobben. og til slutt var jeg innom 3-4 barer før jeg ikke gadd mere og gikk å la meg. De stedene jeg var tilliser jo nesten at man bør treffe på noen damer?? Det virker som om alle unngår meg! I dag våget jeg meg til og med helt til den ytre muren, men kom ikke i kontakt med noen:( Når jeg står på taket så skimter jeg noen ganger noen. Men de virker som om de prøver å hjemme seg ved å tre lua nedover hodet så jeg ikke skal se dem:S Tror det har gått snart over 3 uker siden jeg pratet med ei dame sist! tror snart jeg blir gal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm var egentlig bare en dårlig nattevaktspøk fra min side(klokka er 0528 her) Saken er bare at det ikke er damer her, ikke at jeg ikke klarer å prate med dem;) Tipper det kanskje er 10-20 damer av nesten 2000 menn her.

For de som lurer se på signaturen. De "damene" som kan sees fra taket er lokale burkakledde damer:P

 

Tror ikke vi menn overlever lenge uten damer. *sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...