BlastyTrasty Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 STORD, ROCK CITY! Som dykk ser, var kaoset eit faktum, i Stord, Rock City på kvisten idag. Biletet er tatt klokka 08.00 (på ein av mine fridagar!). Så dykk får unnskulde at eg ser så trøtt ut. Det blei kniving om dei konsollane som var tilgjengeleg. Men kl 10.05 idag, gjekk 3 stk fornøgde PS3 eigarar ut døra på Elkjøp Stormarked Stord. No, skal eg spele. Me snakkas godtfolk! (den fantastiske tråden min blei stengd) Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da er 1.60 lasta ned, konto er registrert og nå lastes Folding@Home ned. Anbefaler alle PS3-eiere å gjøre det samme Lenke til kommentar
Lagesen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Pakke 2 (3?) fra elkjøp i hus SWAT, Talladega Nights og Motorstorm. Samt Chillstream-kontroller og MONSTER HDMI-kabel (). Luftkjølt håndkontroller er en morsom gimmick. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da er 1.60 lasta ned, konto er registrert og nå lastes Folding@Home ned. Anbefaler alle PS3-eiere å gjøre det samme 8218230[/snapback] Lastar den automatisk når ein fyrar den opp? Sitt på jobb igjen eg no ser du.Skal kjøre inn folding@home med ein gong eg er oppe å går Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det noen som vet hvor lenge kontrolleren må stå i USB-porten før den er full-ladet? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da er 1.60 lasta ned, konto er registrert og nå lastes Folding@Home ned. Anbefaler alle PS3-eiere å gjøre det samme 8218230[/snapback] Lastar den automatisk når ein fyrar den opp? Sitt på jobb igjen eg no ser du.Skal kjøre inn folding@home med ein gong eg er oppe å går 8218278[/snapback] Nei du må laste det ned 50mb, tar ikke allverden tid. Kjekt å kunne gjøre noe for forskningen mens man brenner gummi Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da var min PS3 innkjøpt. Tog med Motorstorm og en 2m HDMI kabel. Vet n¨å at de siste 2 timene på jobb kommer til å gå saaaakte. Kjøpte den på Elkjøp Giganten Forus. Der hadde de ca 20 konsoller igjen når jeg var der i 11.30 tiden i dag. Gleder meg "litt" til å komme hjem. Alt annet vil bli utsatt nå, enda bra at jeg gjorde litt rent i går. Må vel kansje legge den ifra meg en gang på lørdag for å skaffe mer cola og snop. Dette blir en trivelig helg, men en grusom arbeidsuke følger. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har ikke fått meg ps3... og jeg har vel ikke tenkt å få det med det første heller. Som jeg har sagt så mange ganger. Men, i går satt jeg og spilte coop på Resistance med en kompis som har fått seg ps3. Vi satt vel i seks timer ca og spilte på Hard vanskelighetsgrad. Det var ganske moro for å si det sånn. Vi spiller riktignok på en vanlig 21" SD skjerm enda, men Resistance ser fortsatt bra ut. Dog skjermen blir litt i minste laget for split-screen Han har bestilt seg en 32" Tatung TV som han får over helga, så da blir det andre boller! Det jeg ble overrasket over var fps dropenen til tider når vi spilte. Selv om det ikke utgjorde all verden for spillopplevelsen selvsagt, men det gjorde vanskelige situasjoner enda vanskeligere når jeg ikke fikk siktet skikkelig på grunn av dårlig fps. Heldigvis finnes det en del checkpoints på det spillet Skal tilbake i dag og spille mere! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva synes folket om viftelyden? Synes den var noe høy. Utifra det jeg hadde hørt tidligere skulle den knapt være hørbar... what gives? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg hørte ikke vifta fra 2m unna med lyden av en gang... er vel forskjell fra konsoll til konsoll. Det er elektronikk vet du Lenke til kommentar
bernini Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Testet med Apple Bluetooth Mus & Tastatur, det ble oppdaget korrekt, men fikk ikke koblet til. Så vet dere det Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hmm... noen flere? Hvis ikke blir det å bytte den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Lurer på om det blir mange klager i starten jeg? IKKE ta dette som grunnlag til konsollkrig! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Min var lydløs men etter å ha spilt og lastet ned alle demoer fra PSN Store så kunne jeg høre viften når det var helt stille i rommet. Men jeg tror grunnen er at den den står i en hylle uten spesielt god luftsirkulasjon så jeg skal flytte på den. Men jeg må si at den er helt rå gleder meg til jeg er ferdig på jobb for å si det sånn Endret 23. mars 2007 av shaker Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sitter her og surfer fra min nye ps3!! Sinnsykt fin konsoll!! Men venter paa HDMI kabel,komposittkabelen suger vilt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ser du i det hele tatt hva som står på skjermen? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Joa ... helt knall. Men er jo ikke noe villere enn 360 det her. Postivit at den er så stille - og mange artige tekniske detaljer. Men er ikke vilt begeistret så langt. Ser ut som et digert vaffeljern når maskina ligger btw Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ser du i det hele tatt hva som står på skjermen? 8218586[/snapback] ser veldig fint hva som staar Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Damn jeg elsker den allerede. Helt lydløs, pen og DYR å se på, høy FPS i spill, alt fungerer som det skal, alt er raskt og reagerer fort både bluetooth remoten og alt annet.. Damn jeg er glad jeg kjøpte PS3! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dyr og se på er den egentlig ja. Stille er den også. Men den ser fortsatt ut som et toastjern når den ikke står oppreist. Måtte nesten le litt da gett. Men fin maskin - dog noe skuffet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå