Fredriao Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei, I høst hadde jeg låst sykkelen min til et gjerde, og den ble klipt. Fikk til slutt kontakt med gårdeier, og fikk lokalisert den, de hadde den og vi avtalte at jeg skulle hente den. Så den store blemma, at jeg ikke fikk hentet den før jeg reiste til utlandet før jul, også glemte jeg det og kom på det igjen denne uken. Da sa de at de ikke kunne finne den, at de hadde hatt opprydning og den var "fjernet".. Dette var en nesten ny sykkel til over 10.000, og Falken merket. Jeg vil anta at det er noen regler for hva som skal gjøres, at de skal leveres et bestemt sted eller noe..? Håper ihvertfall det Takk for svar F Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Mener du har krav på at sykkelen blir oppbevart i minimum tre måneder! Skal ikke si det for sikkert da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Lov om hittegods. Slik jeg forstår det, skal slikt normalt oppbevares i 3 mnd. Edit. Endret 21. mars 2007 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå