petterg Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ser etter en suround receiver i prisklasse 2500-3000. Har funnet to aktuelle modeller. Er det noen som har erfaringer med noen av disse? Sony STR-DG700 eller Denon AVR-1507 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Denon er vel bedre merke enn sony? De har Denon på hifiklubben forresten. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde egentlig tenkt på Denon, men HiFi klubben var stengt da jeg kom fram. Kom tilfeldigvis over sony'n senere på kvelden og ble brått i tvil. Ingen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ta en titt på det du finner her. (Personlig ville jeg gått for Arcam AVR300, men så var det de penga da ) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå har jo hifiklubben netthandel da, kan jo kikke der hvis det er stengt i butikken. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Kjøpte Denon... Den minst brukervenllige forsterkeren jeg har sett til dags dato! Noen eksempler fra bruksanvisningen: Auto instilling av radiokanaler: 1: "Switch off the unit using <Power>" (dette er den knappen som kutter strømmen helt - ikke den som setter i standby) 2: "Hold <Preset ^> and press <Power> Bytte fra Radio til CD: 1: Snu fjernkontrollen opp-ned 2: Åpne et deksel på baksiden av fjernkontrollen 3: Trykk på CD 4: lukk dekselet 5: snu fjernkontrollen tilbake 6: trykk play I tillegg kjefta den på meg for å ha bytta om + og - på fronthøytalerne. (synes det hørtes bedre ut slik med den gamle) Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hørtes mindre brukervennlig ut den receivern der! Men det blir jo ikke riktig om du snur fasen på høyttalerne? Da vil elementene i høyttaleren gå motsatt vei av det de er ment til å gjøre.. Om du er så misfornøyd er det jo ikke verre enn å pakke den inn igjen, ta den med til forhandleren og levere den tilbake. Eventuelt bytte i noe annet.. Kjører du surround btw? PS: Vær obs på juksewatt, noe det finnes mye av her i verden! Lenke til kommentar
petterg Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 forsterkeren virker bra den, bortsett fra brukervennligheten. Når det gjelder watt er det en sak jeg hoppet rett over. Bryr meg ikke hva den er oppgitt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå