Gå til innhold

Respons på side


Anbefalte innlegg

Det ble i alle fall bedre nå etter min mening.

 

-Synes dog fortsatt at du kan fjerne det grå i gradienten, det har ingen nytte og er ikke pent.

- Jeg mener at du absulutt bør la siden gå ned til det ikke er mere tekst til stede, det er bare å la det nederste vere helt hvit. Ingen fare at vi ikke lenger ser det blå. Har vi først lest så langt, konsentrerer vi oss om teksten.

- Siden er jo som sagt litt dyster. Det er den vell fortsatt, for mørk er den. Må vell si at vi har sett en fremmgang da, så det er bra. Dette er mye bedre en ditt første utkast. Lykke til videre.

8216166[/snapback]

 

- Det ser skikkelig kjipt ut hvis det ikke er noe som bryter opp. derfor jeg har den grå "gradienten" der. (er ikke lengre gradient, har bare laget en liten ilusjon av det.)

- Som sagt skal snakke med oppdragsgiver'en om å la siden gå "evig" nedover.

- Den er vell kanskje litt dyster siden det er litt mørk farge på menyen og bar, men er blitt mye bedre nå enn fra førsteutkastet ja. vurderer å bytte farge på menyen til noe litt lystigre. men kan jo ta det når kodingen starter.

Heldighvis er det ikke jeg som skal ta meg av det :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Browser denne i Firefox 2.0.0.3 @ 1280x800

 

side9.jpg var bedre en side5.jpg, men orginalen er fremdeles bedre. Ikke tenknisk sett, for jeg har sett på kildekoden. Men nå snakker jeg bare åssen den oppleves(for meg) å se på. Fargene i orgnailen synes jeg var mer passende en de du har kommet fram til. Blå er liksom greia som funker ved en sjøfly side. Burde da kanskje styre unna grå.

 

Jeg likte heller ikke menyen din, headeren(FonnaFlyOslo og Eksterne Linker) oppleves tynne og spinkle(fonten).

 

Det jeg synes var bedre var banneren! På orginalen(om du faktisk studerer den(skal ikke være nødvendig)) ser du at de har kutta opp bildet hvor de har rammet inn logoen på flyet. På logoen har de også lyst det opp litt. Tok meg faktisk et par titt for å legge merke til det så det var dårlig(orginalen, til sammenligning).

 

En annen ting som jeg synes var bedre var at du har kvittet deg med borders i hovedvinduet. Ser den gamle bruker table borders, for å ramme inn innholdet, hvor godt disse kan settes til null slik som det kanskje er tenkt hos deg.

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar
Jeg likte ikke de meny-overskriftene. =/

 

Og vhorfor har du en svart "linje" under Fonnafly-logoen i headeren. Det er jo ingenting der og likegodt å bare flytte innholdet litt lenger opp.

8218308[/snapback]

 

Jeg har den bar'en der fordi det deler opp litt mer enn å bare ha det "rett-på" noe jeg synes gjør siden litt mer pro.

 

Browser denne i Firefox 2.0.0.3 @ 1280x800

 

side9.jpg var bedre en side5.jpg, men orginalen er fremdeles bedre. Ikke tenknisk sett, for jeg har sett på kildekoden. Men nå snakker jeg bare åssen den oppleves(for meg) å se på. Fargene i orgnailen synes jeg var mer passende en de du har kommet fram til. Blå er liksom greia som funker ved en sjøfly side. Burde da kanskje styre unna grå.

 

Jeg likte heller ikke menyen din, headeren(FonnaFlyOslo og Eksterne Linker) oppleves tynne og spinkle(fonten).

 

Det jeg synes var bedre var banneren! På orginalen(om du faktisk studerer den(skal ikke være nødvendig)) ser du at de har kutta opp bildet hvor de har rammet inn logoen på flyet. På logoen har de også lyst det opp litt. Tok meg faktisk et par titt for å legge merke til det så det var dårlig(orginalen, til sammenligning).

 

En annen ting som jeg synes var bedre var at du har kvittet deg med borders i hovedvinduet. Ser den gamle bruker table borders, for å ramme inn innholdet, hvor godt disse kan settes til null slik som det kanskje er tenkt hos deg.

8218016[/snapback]

 

Har 2pcer her jeg sitter med. en med 1200x1080 og den andre med 1920x1200 på med både firefox og IE

 

Du kan ikke mene at fargevalgene på orginale FonnaflyOslo.no er bedre... den er rotete og er bygget opp på en ganske monga måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...