Gå til innhold

Hvilken telefon gleder du deg mest til?


Anbefalte innlegg

En fremtidig nokia telefon med berøringskjerm, kamera som er blant de beste på markedet, 3G og stappa med proff funksjoner, samt at telefonen ikke fokuserer på musikk, men den kan ha mulighet til musikkavspilling. Drømme telefon og gleder meg jævlig, men jeg må sikkert vente en stund.

8351208[/snapback]

 

Høres ut som N95 med touchscreen :D

 

Billig...

8352262[/snapback]

 

Jeg syntes det hørtes ut som en Sony Ericsson mobil... har nå P990i med berøringskjem, og gleder meg veldig til å gå over til min bestilte N95 uten berøringskjerm. SE kommer sikkert med et kameramonster med berøring men huff så mye som mangler på SE mobiler. Man må jo kjøpe en K-modell en W modell og en P-modell for å få EN N95 :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke en anelso om hvilken telefon jeg skal kjøpe meg. Gledet meg veldig til nokia n95, men nå frister ikke den så mye lenger. Prada og Neonode frister litt, det gjør også Motorolas Z8. Hadde jo vært veldig kjekt med et bra kamera også da.

 

Noen som vet hva jeg børr velge, eller om det kommer noen kule telefoner snart?

Lenke til kommentar
Gleder med veldig til Nokia N76 kommer. Har ventet på den i en liten evighet nå (siden februar eller noe sånt). Tror det vil være den rette telefonen for meg! :) Og i rødt så klart! :dribble:

8483592[/snapback]

N76 i rødt ser bra kos ut ja.. Men 4000 blanke er altfor mye til at jeg gidder å kjøpe den istedenfor 6300.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Kommer N76 til å koste 4000 kr?? Med tanke på spesifikasjonene er jo det grov overprising. :O

8496937[/snapback]

Tja, vil ikke si den er så alt for mye overpriset i forhold til W880i i alle fall. N76 har bedre og større skjerm, det er vel største forskjellen.

 

Dessuten så begynner jeg å like designet mer og mer :hmm:

Lenke til kommentar

Nja, W880i får man jo med abbonement ned i rundt 2 tusen totalt, så det er jo fordelen med W880i.

 

Er ikke altfor imponert over N76. Er så altfor tydelig designkopiering og materialbruken står ikke til størrelsen og prisen. Men er nok ikke lenge til vi får noen småsmåsmå S60'er..

 

Gleder meg til N2, Samsung F700 om den kommer, Nokia 6500C og 2630 og P1i :)

Lenke til kommentar
Det tror jeg må bli HTC Touch, Neonde N2, Fic Neo1973 og med nød Iphone,

men jeg blir nok trolig og kjøpe en Nokia 6288..(En billig telefon med gode spesifikasjoner)

9065655[/snapback]

 

Jøss, det må jeg si, alle de kunne jeg også tenke meg,

med versjon 2 av iPhone.

I tillegg har jeg 6288 og er meget fornøyd med specsen der.

Video, lyd (både høyttalere og på handsfree). stor skjerm,

god samtalekvalitet, hatt den i 8 mnd uten noen innsigelser.

Den har ikke konkurrenter hvis pris er en faktor. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...