Libra1988 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg lurer på om denne prosessoren egner seg bra for spilling? Jeg har testet et par spill, feks Company of heroes hvor det er anbefalt med 3Ghz Men det hakker bittelitt. Bruker vista om det kanskje har noe å si. forøvrig har jeg 2Gb ram og Nvidia Geforce 7500 LE skjermkort. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jepp, den er fin til spilling, hadde den før. Er iallfall ingen flaskehals i spill i forhold til resten av systemet ditt... Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det er en meget bra prosessor. har den selv og har aldri hatt noen form for problemer med den. Anbefales Endret 21. mars 2007 av Drunka Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Den holder nok bra den, kan jo klokkes litt også. Litt mer usikker på om skjermkortet ditt er noe særlig Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Litt mer usikker på om skjermkortet ditt er noe særlig 8211415[/snapback] Ja er enig med deg dær. Skjermkortet er ikke så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå