aXXo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei, jeg prøver å få litt større brystkass Så jeg trener bryst og rygg 2 ganger i uka, f.eks: mandag: bryst tirsdag: rygg onsdag: bryst torsdag: rygg Også på søndager tar jeg skuldre og nakke. Er det noe i veien med progammet mitt? Jeg trener jo armer å sånn de samme dagene som jeg trener rygg/bryst, men det er vel ikke farlig? Eller dårlig for kroppen? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Du kommer til å bli VELDIG usymetrisk! Ville heller prøvd f.eks: Dag 1: Bryst/rygg. Dag 3: Biceps/triceps. Dag 5: Skulder/mage. Dag 7: Ben. På rygg/bryst dagen kjører du annenhver muskel, dette fører til at du kan presse deg maksimalt på alle øvelsene fordi rygg er dra øvelse og bryst er pressøvelse. f.eks: Benkpress. Nedtrekk. Skråbenk. Roing. Flyes. Smale chins. Dette vil bygge en bra rygg og bra bryt, same hele kroppen vil se bra ut Edit: Finnes også mange andre måter å kombinere splitten på, bare å teste ut mye å se hva som er bra for deg. Så lenge du ikke trener en muskeltype mer enn de andre så skal det nok gå Endret 22. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fungerer utmerket det der Burde kanskje trene ben også? Legge inn et par sett knebøy 2 dager i uka f.eks. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Oppsettet til DNA er greit nok det. Sjekk heller på Iform, og slike sider- der har de skikkelige programmer og bilder/videoer som viser hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 *Snip* Han ville ha et program med hovedfokus på bryst og du har satt opp et program hvor hovedfokuset egentlig ligger på armer og skuldre om man tenker seg at hver økt skal ta ca. like lang tid Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Han ville ha et program med hovedfokus på bryst og du har satt opp et program hvor hovedfokuset egentlig ligger på armer og skuldre om man tenker seg at hver økt skal ta ca. like lang tid 8207507[/snapback] Hver økt skal ikke ta like lang tid det er logiskt. Bryst/rygg dagen tar litt lengere tid enn skulder/mage og triceps/biceps dagen f.eks. Så lenge man får trent hver muskel hardt og ligger om lag på 45-60 min er dette nok. Endret 21. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Å stresse en så stor muskelgruppe med mye juling er ikke alltid synonymt med vekst. Må hvertfall ha en pause dag mellom spliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå