Gå til innhold

*LØST* Trenger nytt skjermkort.. *LØST*

Anbefalte innlegg

Det gamle skjermkortet røyk her i dag.. (2år gammel) =(

Så trenger et nytt et.. Det var ATI Sapphire Radeon X800XL 256mb..

Så trenger noe nytt som kan tilsvare dette.. Av spill jeg spiller går det MYE BF2 (skal kjøres på full grafikk).

Trenger et PCI Exspress kort..

Prise helst under 2000;-

Kom med forslag.

Påforhånd Takk.

Daniel.

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo sjekke hw.no's anbefalinger.

Edit: I 2000 kr's klassen anbefales et 7950GT

Edit2: Link til anbefalinger.

For 500 mer får du et 8800 GTS med DX10 støtte. Vet ikke hvordan resten av maskinparken din er da. Så kanskje du klarer deg godt med et 7950GT et 8800 GTS er ihvertfall mer fremtidsrettet.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Neida.. Har bestilt et kort nå... Lette meg litt frem på komplett.. Fant Denne og stod bare positive erfaringer med den.. Så ble denne.. =) Noen som vet sånn CA når jeg vil motta denne..? Bestilt Torsdag kl 15:40, Bor i Oslo, den skal leveres på Mortensrud.. Vil jeg ha den før Søndagen?? =P

Daniel.

Lenke til kommentar

For meg tok det 2-3 dager, men det var da jeg bodde i Bergen. Kortet du har der er ikke akkurat det beste, men gjør sikkert jobben. Kjenner ikke til ytelsen til det kortet, men vil tro det er midt i middelklassen.

PS: Stoler ikke så mye på de erfaringene som er på komplett.no Stoler mer på HW.no sine anbefalinger.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Vel.. En kompis har nesten likt innmat i pcen som det jeg har, og han har det samme kortet jeg kjøpte nå.. Han kjører fint BF2 på full grafikk uten problemer..

Pluss at det kortet jeg bestilte er 200 MHz kjappere enn det andre som Spartan anbefalte..

Fungerer det dårlig for meg, bytter jeg det bare inn til det Spartan anbefalte.. Ikke mer stress enn det så.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...