pannelars Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hei! Vet det ligger ganske mange golfer allerede på dette forumet , men lager en egen worklogs her så jeg kanskje kan få tips og hjelp under veis. Info om bilen: - 1998 moddel - Golf 4 joker - 1,6 L motor 100Hk - Mørke grønn farge. - 5 dørs Alerede gjort på bilden: - Byttet til angels eyes forann - Satt inn noe blinklys og tåkelys - Byttet girspak. Fremtidige planer: - Sette inn litt mer anlegg. (ikke noe veldig store greier) - bytte bak lykter - Fangere ++ Her ser dere et bilde av bilen, slik så den ut da jeg kjøpte den: Endret 26. mars 2007 av pannelars Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan bli bra dette Lykke til videre Husk, masse bilder! Det er så gøy å se på Lurer på å kanskje lage meg en egen worklog av min golf 2 når jeg begynner på grovarbeidet på den Har gjort til nå, men det er for det meste teknisk og ikke styling. For det meste under panseret hehe.. Lykke til i alle fall. Håper på masse updates og bilder Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Takker skal huske masse bilder"! Lenke til kommentar
0ystein Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er dette en '97 som ble regga i '98? Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 nei tror det er en ren 98 er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Om du legger ut regnr kan dette enkelt sjekkes. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette ser greit ut, Men dårligt bilde . Ka felger er det på den nå då? alu felger? Lykke til videre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Som Marvil sa, bruker du regnr. på f.eks www.mekonomen.no og sjekke årsmodell, førstegangsreg. og hvilket periode den ble produsert Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Er dette en '97 som ble regga i '98? 8210398[/snapback] Her sjekket på mekonomen og det er 1998 modell. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Har tatt noen flere bilder nå av fronten på bilen. har byttet ut hovedlykt, tåkelys, blinklys og grill. Fikk ikke tatt flere bilder siden kameraet ble tom for batteri. Skal se hva jeg får ordnet innen kort tid.. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det var jo tøffe lykktar då Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Ny bilde update: Her har dere noen bilder av min bil invendig: Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det blå lys inni der du har ting? Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Er det blå lys inni der du har ting? 8306119[/snapback] Ja, har satt inn en lysdiode. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Nå har jeg snart nok penger til anlegg i bilen. Får å spare litt tid har jeg kjøpt kabler alerede så det ligger klart når jeg kjøprer resten. Det er da en signal kabel som jeg har planer om å trekke på høyre side og strømkabelen på venstre side. (ved rattet). Noen som har noen tips til hvordan jeg skal legge kablene helt sjult under dør listene og hvordan jeg får de av?? Legger ut bilde av kabelen i løpet av dagen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Listene langs dørene sitter i klips. Null problem å få demontert, du skjønner hvor du må løsne for å få ting av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå