Bruktbilen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kjøpte meg Zelda ved release, men siden det ikke har kommet noen andre gode spill på en stund så mistet jeg oversikten. Hvor kan jeg finne en oversikt over spill som er kommet? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Er det de som er i europa nå, eller er det alle som er gitt ut i både USA også? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fikk akkurat Excite Truck Herlig spill du burde vurdere om du ser etter noe nytt Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er det de som er i europa nå, eller er det alle som er gitt ut i både USA også? 8206801[/snapback] Opp til høyere velger du om du vil ha US , UK eller Nordic. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Takk, lurte på det samme her. Hva er egentlig grunnen til at USA har så mange flere spill en Europa? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke får spilt Trauma Center: Second Opinion. Den har jo vært released i USA i over et kvart år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå