huldal Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har problemer med å finne en oversikt over filmer i 3D (Filmer man må ha rød/grønn brille for å se). Håper noen vet om filmer og poster dem her. Det jeg har funnet til nå er: Småspioner i 3D - Game Over Shrek 3D Lenke til kommentar
huldal Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Tenkte mer på DVD utgivelser som man kan nyte hjemme i stuen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, nettopp. Hvis du ser i "Available on 3D DVD"-kolonnen, finner du jo fort ut av hva du får kjøpt. Lenke til kommentar
veos Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Har problemer med å finne en oversikt over filmer i 3D (Filmer man må ha rød/grønn brille for å se). Håper noen vet om filmer og poster dem her. Det jeg har funnet til nå er: Småspioner i 3D - Game Over Shrek 3D 8206721[/snapback] Er det mulig å spør hvor du får kjøpt 3D-briller (røde/grønne)? Har mistet/ødelagt mine, nemlig. Helst butikk/nettbutikk i Norge, men regner med jeg må bestille fra statene? Endret 22. mars 2007 av vegardostrem Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Har problemer med å finne en oversikt over filmer i 3D (Filmer man må ha rød/grønn brille for å se). Håper noen vet om filmer og poster dem her. Det jeg har funnet til nå er: Småspioner i 3D - Game Over Shrek 3D 8206721[/snapback] Er det mulig å spør hvor du får kjøpt 3D-briller (røde/grønne)? Har mistet/ødelagt mine, nemlig. Helst butikk/nettbutikk i Norge, men regner med jeg må bestille fra statene? 8209010[/snapback] Rød folie, grønn folie, ståltråd = 3dbriller. Tipper du finner alt på hobbyhuset. Endret 22. mars 2007 av Caddy Lenke til kommentar
huldal Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg bestillte småspioner fra playx.no her følger med 3 par briller.. til godt under 100-lappen inkl. porto eventuelt fra cdon.com Endret 22. mars 2007 av huldal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå