Gå til innhold

Ny kontor-PC til 5-6000 kroner

Anbefalte innlegg

Hei!

Min far skal ha seg en ny kontor-PC til 5-6000 kroner. Bare selve PC'en - ikke skjerm, tastatur eller noe.

Er ingen stor fan av AMD, men har sansen for den nye Core 2 Duo-plattformen til Intel. Det må også følge med Windows Vista Home.

Ellers er det viktig at den er relativt støysvak, da han er vant til det fra forrige PC - og neppe liker endringer. ;)

Han bruker den stort sett bare til kontorapplikasjoner, e-post og surfing. Så Core 2 Duo er sikkert litt overkill, men når man først skal investere noen få lapper så...

Noen forslag til hvor jeg kan finne en passende PC til han? Kom med linker og erfaringer. ;) Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips! ;) Hm... hadde egentlig ikke tenkt å bygge selv, men... :hmm: Ikke akkurat noen voldsom kompetanse på det. Begrenser seg nærmest til å sette i RAM og en DVD-ROM liksom. :blush::D

Ikke noen ferdigpakker da...? Eller PC-bygger, hvor firmaet bygger.. eller noe. :hmm:

Lenke til kommentar

Men med det kabinettet er det lett og det er unasett ikke vanskelig om man prøver :thumbup:

Det var jo en gang jeg aldri hadde bygd en data før jeg også og alle andre som har lagd, men da jeg ble 8år bygde jeg min første og det gikk jo bra jeg bare heiv meg utti det .....

Er jo en stund siden

Lenke til kommentar

støtter opp om The Ghost, du klarer det helt fint ,, de fleste deler passer bare ett sted ,, viss du er i tvil har du en manual til alt :D

jeg har ett bildet av att mange syns det ser vansklig ut ,,

det er egentlig ikke det , bare masse kabler folk tror er komplisert

jeg syns du skal kline til med en selvbygger ! da lærer du masse og !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...