sx_viper Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Vet ikke om dette er riktig avdelig å poste i, men da ber jeg en moderator om å flytte den til ett mer passende sted. Så til spørsmålet. Har i lang tid fundert på å søke meg som fallskjerm jeger i førstegangstjenesten. Men er ikke helt sikker. Vipper litt på om det bare vil bli ett slit eller om det virkelig kan være noe for meg. Ønsker all informasjon/personlige erfaringer noen av dere kansje sitter med. Hvordan foregår det første året som fallskjerm jeger? Hvordan opplevde du det? osv. Satser på at noen her har vært/er/kjenner noen som er fallskjermjeger Ser frem til et positivt og fint svar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Enten kan du ta noreplies som et nei, eller så er det ingen som har et positivt og fint svar å gi deg. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 *snip* 8206587[/snapback] Du kan spørre her Lenke til kommentar
intheass Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vet ikke hvor gammel du er, eller når du hadde tenkt å komme inn, men søknadsfristen for fallskjermjeger var 1.mars. Søker du nå er det for neste år... Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 *snip* 8206587[/snapback] Du kan spørre her 8211037[/snapback] Eller Her! Du finner mye info om fallskjermjeger på: Mil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå