Andreas-J Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei, Fikk plutselig en del flass i håret. Hvordan er beste måten å bli kvitt dette på? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Head and Shoulders hjelper rimelig raskt Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Har du prøvd, eller ut ifra reklamen? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Egen erfaring. Tok bare et par dager før jeg merket forskjell. Før måtte jeg fram med snøfresern hver gang jeg tok av meg en genser, nå er det ingen antydning engang. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Takk for tipset. Får bringe det videre til fadern sånn at han kan dra på butikken og kjøpe det i morgen Lenke til kommentar
goggys Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Head and Shoulders funker ikke i det hele tatt på meg, og gjør det bare enda værre. Jeg anbefaler deg å gå inn på enn frisørsalong å spør de om de kan anbefale deg en shampoo mot flass. De vil sikker se litt på håret ditt osv, og så finne ein shampoo som fungerer til håret ditt. Disse shampooene er ofte litt dyre (ca 200) men til gjengjeld så varer de lenge, og de virker. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Er nesten litt flaut, men moren min er frisør. Eneste problemet er at hun bor 53 mil unna fra meg, så blir litt komplisert. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg prøvde en slik frisørsjampo, 300 kr rett i dass, ble bare mer flass av det. Head and Shoulders funker på meg. Sikkert ikke på alle, men det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Nei så klart, det er et mye billigere alternativ. Hører med mor først vi Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har du mye/langt hår kan det og være et problem, da hodebunnen ikke får nok luft, og dermed blir flass utviklet. I så tilfelle må håret klippes for at det i hele tatt skal hjelpe. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Spørte frisøren som klipte meg om hva shampo som var best mot flass.. og at jeg hadde brukt head and shoulders. Ifølge ho hjelper ikke H&S i det hele tatt Det beste rådet var å gni shampoen godt ned i hårbunnen Endret 22. mars 2007 av kiddaren Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det som er viktig å få med seg, er at det kan være forskjellige grunner til at man flasser. Det er derfor viktig at man får en shampo som er tilpasset hodebunnen din. Spør frisøren din neste gang du er og klipper deg. Det hjelper ikke å bare si til en hvilken som helst frisør "jeg skal ha en flass-shampo". Som Ueland sier, det kan være at hodebunnen din ikke får nok luft. Det er derfor viktig å ikke legge seg med vått hår, og ikke sette håret rett i et stramt strikk mens det er vått. Husk å massere shampoen godt ned i hodebunnen. Balsam skal IKKE i hodebunnen. Head and shoulders hjelper kanskje i starten, men det er en shampo som er ALT for sterk. Den er ikke å anbefale. Den kan føre til forverring av problemet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sjampobransjen er en ekstremt kynisk bransje. Jeg begynte med head and shoulders for nesten ti år siden , går jeg tre dager uten "et skudd" begynner jeg og klø og flasse som faen. Mitt tips er at det gjelder å komme seg ut mens en enda kan! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Flass og tørr hud i hodebunnen er ulike ting , ulike årsaker . Les denne : http://www.apotek1.no/helsesenter/hud_og_haar/flass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå