Gå til innhold

Erfaringer med Thule forsterker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Thule IA100 før, en helt super forsterker. Den er DYPT savnet!

Thule lager kvalitets produkter til en overkommelig pris. Det ser man på konstruksjonen av forsterkerene også. Jeg tror jeg ville gått for Thule, selv om jeg ikke kjenner Densen. Det er vel digitalforsterker det?

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Jeg hadde Thule IA100 før, en helt super forsterker. Den er DYPT savnet!

Thule lager kvalitets produkter til en overkommelig pris. Det ser man på konstruksjonen av forsterkerene også. Jeg tror jeg ville gått for Thule, selv om jeg ikke kjenner Densen. Det er vel digitalforsterker det?

8207322[/snapback]

 

Det er jeg ikke sikker på. Ser bare at Densen forsterkeren kostet halvparten da den var ny, så lurer på om hvor god Thule forsterkeren er. Kan få Thule forsterkeren til en veldig bra pris (rundt 5lapper), er noen skrapelyder i høyre kanal når den blir brukt som surround forsterker, men har uansett bare tenkt å bruke den som stereo forsterker og da skal den fungere fint. Tror dere jeg vil merke noe til denne feilen om jeg bare bruker den til stereo?

Lenke til kommentar

Ikke hvis han som har den nå ikke merker noe til det.

En ting jeg glemte å nevne i sta er det de surround forsterkerene til Thule er veldig gode til stereo også. Er noen som er litt uvanig der, men husker ikke helt hva. Det gjør hvertfall at de fungerer veldig bra i både stereo og surrelyd (surround). Mener jeg leste dette i hifiklubbens katalog eller ett annet sted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...